تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک 206

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک 206

کیفیت خدمات تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک 206 موضوعی زاییده تبلیغات نیست. ما با شناخت کافی از گیربکس خودروی شما اقدامات لازم جهت رفع مشکلات گیربکس شما اقدام میکنیم. شما با تعمیر گیربکس تان در جایی مطمئن سلامت خودروتان را تضمین میکنید.

خودروی پژو 206 به عنوان یکی از خودروهای محبوب جوانان ایرانی، ممکن است درگیر با مشکلات متفاوتی شود. مخصوصاً با توجه به کارکرد بالای آن در شرایط رانندگی جوانان. نقص فنی در یک خودرو امری غیر عادی نیست و در مورد آن جای نگرانی نیست. البته تا وقتی که تعمیرکاران متخصصی را در دسترس داشته باشید. هدف ما در تعمیرگاه گیربکس رفع نگرانی شما در مورد سلامت گیربکس خودروی پژو 206 است.

 

گیربکس AL4 در تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک 206

گیربکس موجود در تیپ‌های اتوماتیک خودروی 206 مدل AL4 است. این نوع گیربکس که سابقه طولانی در خودروهای فرانسوی دارد، هم از طرف سیتروئن و هم از طرف پژو و رنو مورد استفاده قرار گرفته است. غیر از پژو 206 معروف‌ترین مدل‌هایی که از گیربکس AL4 برای انتقال قدرت استفاده کرده‌اند پژو 306 و 406 در کنار سیتروئن زانتیا هستند. گیربکس AL4 در مجموع چهار دنده بوده و در کنار هم طبق معمول یک دنده عقب دارد. اجزای اصلی این گیربکس به شرح زیر هستند:

  • پمپ هیدرولیک جعبه دنده
  • دیفرانسیل داخلی
  • سنسورها و واحدهای الکترونیکی
  • پینیون
  • کانورتر
  • دنده های سیاره‌ای

تمام اجزای یاد شده ممکن است به علل مختلفی دچار مشکل شوند اما نکته مهم این است که کارشناسان خبره و متخصص تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک 206 با شناخت بالایی که از این نوع گیربکس دارند می‌توانند به خوبی مشکل ایجاد شده در هر بخش را شناسایی و رفع کنند. همچنین  برای اطلاعات بیشتر درباره گیربکس های اتوماتیک به مقاله تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک رجوع کنید.

بیشتر بدانید!  تعمیرگاه تخصصی اپتیما

 

با دیدن این علائم به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک 206 مراجعه کنید

 

  1. به نمایش درآمدن علامت (s) و ستاره یه همان دانه برف در کنار نشانگر دنده در بخش صفحه کیلومتر نشان‌دهنده این است که هر چه زودتر باید به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک 206 مراجعه کنید. این موضوع حاکی از برخی مشکلات مانند ضعیف یا خرابی شیر برقی گیربکس باشد. رسیدن شمارنده روغن گیربکس به حد تعویض، افت فشار روغن به علل مختلف و یا چرب شدن و آسیب دیدن مدارهای اجرایی گیربکس باشد. در هر صورت بهتر است هر چه زودتر به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک 206 مراجعه کنید.
  2. ضربه ناگهانی گیربکس در لحظه تعویض یک به دو یا دو به سه نشانه دیگری است که با مشاهده آن باید هر چه زودتر به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک 206 مراجعه کنید. تقه زدن می‌تواند علل مختلفی داشته باشد. که تعیین دقیق آن منوط به بررسی کارشناسان تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک 206 خواهد بود.
  3. عدم پاسخ متناسب به فشار پدال گاز مشکلی است که رانندگان با تجربه به سرعت متوجه آن خواهند شد. هرز گاز خوردن علل متفاوتی داشته باشد اما اگر مشکل ناشی از گیربکس باشد، در اکثر مواقع فیلتر روغن گیربکس کیپ شده است. اگر عامل هرز گاز خوردن این موضوع باشید که جای نگرانی نیست و مشکل به سادگی  قابل حل است. اما اگر مشکل ناشی از استهلاک باند کلاچ باشد کار تعمیر پیچیده‌تر خواهد شد و تنها با اعتماد به کارشناسان مجربی مثل کارشناسان ما می‌توان مشکل را به درستی حل کرد.

چرا خدمات تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک 206 ممتاز است؟

سوال خوبی است. هر مشتری مطمئناً پیش از آنکه در جریان خدمات ما به شکل عملی و ملموس قرار گیرد، چنین سوالی را در سر دارد و ما مفتخریم به این که پس از ترک تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک  شما خود پاسخ این پرسش مهم و اساسی را درک خواهید کرد. تجربه زیربنای تخصص است و ما به خوبی این موضوع را درک کرده و در قواعد کاری خود جدی خواهیم گرفت. از همین رو تمام کارشناسان ما در کنار دانش بالایی که دارند از تجربه ماسبی نیز برخوردار هستند.

بیشتر بدانید!  فروشگاه لوازم و قطعات گیربکس ZF آلمان

قیمت مناسب؛ خدمات منظم

افرادی که با یک عیب یا نقص خاص به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک  مراجعه می‌کنند باید بدانند که با این انتخاب هم در وقت و هم در منابع مالی خود صرفه‌جویی خواهند کرد. ما با برنامه‌ریزی دقیق و تعداد بالای پرسنل، تحویل خودروی شما را در کمترین زمان انجام خواهیم داد. این یعنی بدون نگرانی و دغدغه در مورد در دسترس نبودن خودرو، حل مشکلات خود را به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک 206 بسپارید. این یک روی سکه است؛ در آن روی سکه اما قیمت مناسب خدمات قرار دارد.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

خروج شما از تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک 206 از نظر ما پایان کار نبوده و به معنی تعهد ما نسبت به حفظ سلامت گیربکس خودروی شماست. پس در مورد مشکلات آتی یا حتی ایجاد مجدد مشکل در گیربکس خودروی خود نگران نباشید.