تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران

می دانید که بهترین زمان جهت مراجعه به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک کی می باشد؟ شما هم می خواهید ایرادات مربوط به گیربکس خودروی خود را به موقع شناسایی کنید؟ از شما دعوت می شود که با دقت بالایی مطالب درج شده در وب سایت پیش روی خود را مطالعه نمایید تا بتوانید اطلاعات کاملی را در خصوص گیربکس های اتوماتیک به دست آورید.

شرکت پیش روی شما بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در شهر تهران می باشد. شما می توانید در صورت مشاهده ی هرگونه خرابی در گیربکس اتوماتیک خودروی خود، سریعا با همکاران ما از وب سایت پیش روی تان در ارتباط بوده و راهنمایی های لازم را به دست آورید. توجه داشته باشید که گیربکس از مهمترین و اصلی ترین قسمت های مربوط به خودروها می باشد. کوچکترین خرابی در قسمت یاد شده می تواند مشکلات بسیار متعددی را در عملکرد خودرو به وجود آورد. شما می توانید از هر منطقه و محله ی شهر تهران به تعمیرگاه ما مراجعه کرده و از خدمات عرضه شده در این مجموعه بهره مند شوید.

بنابراین توصیه می شود که بلافاصله بعد از مشاهده ی هرگونه ایراد و خرابی در گیربکس خودروی خود، با تعمیرکاران حرفه ای و مجرب ما در ارتباط باشید. همکاران ما در دوره های آموزشی متعددی شرکت کرده اند و می توانند باکیفیت ترین و بهترین خدمات را برای مشتریان خود ارائه دهند. همچنین شما می توانید جهت بررسی هزینه های تعمیرات گیربکس های اتوماتیک، با همکاران ما تماس گرفته و مطالب مفیدی را کسب کنید. در سایر بخش های مقاله به دنبال بررسی مزایا و معایب مربوط به گیربکس های خارجی هستیم. با ما همراه باشید.

بهترین تعمیرگاه گیربکس

همانطور که در قسمت قبلی نیز ملاحظه کردید، بهترین و معروف ترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک تهران را شرکت پیش روی تان شکل داده است. بنابراین بدون داشتن هرگونه استرس و نگرانی، تعمیرات گیربکس اتوماتیک مدنظرتان را به دست همکاران ما بسپارید. لازم به ذکر می باشد که گیربکس های اتوماتیک از طراحی و عملکرد بسیار پیچیده ای برخوردار هستند. بنابراین تعمیرات مربوط به آنها نیز به تخصص و مهارت بسیار بالایی نیاز دارد.

در حین انتخاب بهترین تعمیرگاه گیربکس، توصیه می شود که به برخی از موارد توجه لازم را داشته باشید. در این صورت می توانید بهترین تعمیرگاه را انتخاب کنید. از مهمترین این موارد می توان به تجربه، سابقه کاری و تخصص تعمیرکاران اشاره کرد. گیربکس های اتوماتیک جزو جدیدترین گیربکس های عرضه شده در بازار هستند و توانسته اند جایگزین مناسبی برای گیربکس های دستی باشند. مشخصات بهترین تعمیرگاه گیربکس ممکن است شامل موارد زیر باشد:

1- تخصص و تجربه: بهترین تعمیرگاه گیربکس باید دارای تخصص و تجربه کافی در تعمیر و نگهداری گیربکس ها باشد. تکنسین ‌ها باید دارای مهارت ‌ها و آشنایی کامل با انواع گیربکس ها و مشکلات مربوط به آنها باشند.

2- تجهیزات و ابزارهای پیشرفته: تعمیرگاه باید دارای تجهیزات و ابزارهای پیشرفته و مناسب برای تعمیر گیربکس ها باشد. این تجهیزات شامل دستگاه ‌های تست، ابزارهای تعمیر و قطعات یدکی با کیفیت است.

3- قابلیت تشخیص و تعمیر مشکلات: تعمیرگاه باید قادر به تشخیص و تعمیر مشکلات مختلف گیربکس باشد. این امر شامل مشکلات مکانیکی، الکتریکی، هیدرولیکی و سیستم کنترلی گیربکس است.

4- قطعات یدکی اصلی و با کیفیت: تعمیرگاه باید دارای قطعات یدکی اصلی و با کیفیت برای تعمیر گیربکس ها باشد. قطعات با کیفیت بالا به صورت مستقیم بر روی عملکرد و عمر گیربکس تأثیر می‌ گذارند.

5- خدمات پس از فروش: بهترین تعمیرگاه باید خدمات پس از فروش مناسبی را ارائه کند. این خدمات شامل گارانتی برای تعمیرات، پشتیبانی فنی و مشاوره‌ های لازم برای رانندگان است. شما می توانید قبل از مراجعه به تعمیرگاه ما، درباره خدمات پس از فروش این مجموعه اطلاعاتی را به دست آورید.

6- قیمت مناسب: علاوه بر کیفیت خدمات، قیمت مناسب نیز یکی از مشخصات بهترین تعمیرگاه گیربکس است. تعمیرگاه باید قیمتی عادلانه و منصفانه ای برای تعمیرات ارائه دهد. تعمیرکاران ما سعی دارند با حداقل هزینه ی ممکن، بهترین و بی نظیرترین خدمات را ارائه دهند.

7- نظرات و بازخوردهای مثبت: بررسی نظرات و بازخوردهای مثبت رانندگان و مشتریان قبلی می ‌تواند به عنوان یک مشخصه مهم برای انتخاب بهترین تعمیرگاه گیربکس مورد استفاده قرار گیرد. در نهایت بهتر است قبل از انتخاب تعمیرگاه، تحقیقات و مطالعه کافی در مورد تعمیرگاه‌ های مختلف صورت گیرد و با تکنسین ‌ها و کارکنان متخصص آنها مشورت شود.

تفاوت انواع گیربکس های خارجی

اکنون که به دنبال بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک هستید، می توانید با تعمیرکاران حرفه ای ما در ارتباط بوده و مشکل گیربکس خود را شرح دهید. یکی از مهمترین موضوعاتی که در خصوص گیربکس های خارجی وجود دارد، انواع آن می باشد. گیربکس های خارجی تنوع بسیار بالایی را دارند و شما می توانید با توجه به مدل گیربکس خود، ایرادات مربوط به گیربکس تان را بررسی نمایید. گیربکس های خارجی در بسیاری از آیتم ها با یکدیگر تفاوت هایی را دارند. از مهمترین و اصلی ترین این تفاوت ها می توان به کیفیت و طراحی داخلی گیربکس های یاد شده اشاره کرد.

از معروف ترین و محبوب ترین گیربکس های عرضه شده در بازار می توان به گیربکس اتوماتیک برند هیوندای، تویوتا، کیا، ژاپنی، چینی و پورشه اشاره کرد. هر یک از گیربکس های اتوماتیک یاد شده از کارایی و عملکرد بسیار متفاوتی برخوردار هستند. شما می توانید با خرید یکی از محصولات مربوط به برند های یاد شده، به بهترین شکل ممکن رانندگی کرده و از سفرهای خود لذت ببرید.

مزایا و معایب گیربکس های خارجی

جهت تماس با بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک، می توانید با همکاران ما از مجموعه ی پیش روی تان در ارتباط باشید. در این صورت می توانید از باکیفیت ترین خدمات مربوط به شرکت ما بهره مند شوید. استفاده از گیربکس های خارجی می تواند مزایای بسیار متنوعی را داشته باشد. مزایای گیربکس های خارجی عبارتند از:

1-      کیفیت بالا: گیربکس های خارجی از جنس بسیار با کیفیت و مقاوم ساخته شده اند که می توانند در برابر شرایط سخت و استفاده ی طولانی مدت مقاومت کنند. امروزه از تکنولوژی بسیار پیشرفته برای طراحی و ساخت گیربکس های یاد شده استفاده می کنند. شما می توانید پس از مطالعه های متعدد، بهترین و مقاوم ترین انواع گیربکس های خارجی را مورد استفاده قرار دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با متخصصان حرفه ای در تماس باشید.

2-      عمر طولانی: به دلیل استفاده از مواد با کیفیت و فناوری پیشرفته، گیربکس های خارجی دارای عمر طولانی هستند و نیاز به تعمیرات و تعویض کمتری دارند. یکی از مهمترین و اصلی ترین مزایای استفاده از گیربکس های خارجی را عمر طولانی آن شکل داده است. همین امر نیز سبب شده تا بسیاری از کاربران با علاقه مندی بالایی به دنبال راهنمای خرید خودروهای اتوماتیک باشند.

3-      کارایی بالا: گیربکس های خارجی دارای نسبت های دقیق و بهینه برای انتقال نیرو هستند که باعث افزایش کارایی و کارکرد بهتر ماشین می شود. بالا بودن کارایی گیربکس های خارجی از بارزترین نشانه های مربوط به گیربکس های مذکور می باشد.

4-      صدا و لرزش کمتر: به دلیل طراحی دقیق و استفاده از مواد با کیفیت، گیربکس های خارجی صدا و لرزش کمتری تولید می کنند و تجربه رانندگی را بهبود می بخشند. این امر سبب شده تا کاربران با علاقه مندی بالایی به دنبال استفاده از گیربکس های خارجی باشند. شما می توانید برای مسافرت های طولانی تر از گیربکس های یاد شده بهره مند شوید.

5-      توانایی انتقال نیرو: گیربکس های خارجی معمولا توانایی انتقال نیرو بالایی دارند و برای ماشین های با توان بالا و عملکرد سریع مناسب هستند. گیربکس های اتوماتیک از قابلیت توانایی انتقال نیروی بسیار بالایی برخوردار هستند.

6-      تنوع و قابلیت سفارشی سازی: گیربکس های خارجی در انواع مختلفی از جمله دستی، اتوماتیک و نیمه اتوماتیک وجود دارند و می توانند بر اساس نیاز و سلیقه راننده سفارشی سازی شوند.

7-      قدرت ترمز موتور: بسیاری از گیربکس های خارجی دارای قدرت ترمز موتور هستند که به راننده امکان کنترل بهتر ماشین در شرایط خطرناک را می دهد. این امر از بارزترین نقاط قوت مربوط به گیربکس های خارجی می باشد.

8-      استفاده آسان: گیربکس های خارجی اغلب با استفاده از دسته ها و دکمه ها ساده و قابل فهم کنترل می شوند که به راننده اجازه می دهند به راحتی و به صورت همزمان با رانندگی ماشین را کنترل کنند.

معایب گیربکس های خارجی

توجه داشته باشید که گیربکس های خارجی در کنار مزایای خود، یکسری از معایب را نیز به خود اختصاص داده اند. شما می توانید با بررسی معایب مربوط به گیربکس های خارجی، یکی از بهترین انواع خودروهای موجود در بازار را تهیه و خریداری نمایید. معایب گیربکس های خارجی عبارتند از:

1- هزینه بالا: گیربکس های خارجی معمولاً هزینه بالایی دارند و این امر می ‌تواند یکی از معایب اصلی آنها باشد.

2- قطعات یدکی: قطعات یدکی گیربکس های خارجی معمولاً با قیمت بالایی همراه هستند و ممکن است در دسترس نباشند یا طول بکشد تا به دسترسی به آنها برسید.

3- مشکلات تعمیر و نگهداری: تعمیر و نگهداری گیربکس های خارجی ممکن است پیچیده و زمان‌ بر باشد و ممکن است نیاز به تخصص و تجربه خاصی داشته باشد. توصیه می شود که با دقت بسیار بالایی از گیربکس اتوماتیک در اختیار خود استفاده کنید. در غیر این صورت مجبور هستید هزینه های بالایی را در خصوص تعمیرات گیربکس های اتوماتیک پرداخت کنید.

بیشتر بدانید!  تعمیرگاه تخصصی جیلی

4- سخت ‌گیری در تطبیق با شرایط محیطی: برخی از گیربکس های خارجی ممکن است برای تطبیق با شرایط محیطی مختلف نسبتاً سخت ‌گیر باشند و نیاز به تنظیمات و تغییرات مکانیکی داشته باشند.

5- قدرت گیربکس: برخی از گیربکس های خارجی ممکن است در انتقال نیرو و قدرت به خودرو، نسبت به گیربکس های داخلی عملکرد پایینی داشته باشند.

6- مشکلات سازگاری: گیربکس های خارجی ممکن است با برخی از قطعات یا سیستم‌ های دیگر خودرو  سازگاری نداشته باشند و نیاز به تغییرات و تنظیمات اضافی داشته باشند.

7-  پیچیدگی در استفاده: برخی از مدل‌ های گیربکس های خارجی ممکن است عملکرد پیچیده و سخت‌ گیری را داشته باشند. در چنین وضعیتی نیاز به آموزش خواهد بود تا بتوان به شکل بهینه از گیربکس استفاده کرد.

تعمیرگاه گیربکس هیوندای

بدون شک بهترین و معروف ترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک را شرکت پیش روی تان شکل داده است. از بهترین انواع گیربکس های خارجی می توان به گیربکس هیوندای اشاره کرد. مشخصات گیربکس های هیوندای ممکن است بسته به مدل و سال تولید خودرو متفاوت باشد. اما در کل هیوندا برای خودروهای خود از انواع گیربکس های زیر استفاده می‌ کند:

1- گیربکس دستی: برخی از مدل ‌های هیوندا با گیربکس دستی عرضه می ‌شوند. این گیربکس ها به راننده اجازه می ‌دهد تا با استفاده از دسته، دنده‌ ها را تغییر دهد.

2- گیربکس اتوماتیک: بسیاری از خودروهای هیوندا با گیربکس اتوماتیک عرضه می ‌شوند. این گیربکس ها به صورت خودکار تغییر دنده را انجام می ‌دهند و راننده نیازی به تغییر دنده دستی ندارد.

3- گیربکس CVT: برخی از مدل‌ های هیوندا از گیربکس CVT (Continuous Variable Transmission) استفاده می کنند. گیربکس CVT یکی از پیشرفته ترین انواع دنده های اتوماتیک به شمار می آید. گیربکس یاد شده یکی از باکیفیت ترین و بهترین گیربکس های عرضه شده از سوی برند هیوندای می باشد.

4- گیربکس دوگانه کلاچ: برخی از خودروهای هیوندا با گیربکس دوگانه کلاچ عرضه می شوند. این گیربکس ها دارای دو سیستم گیربکس جداگانه برای دنده ‌های زوج و فرد هستند. در خودروهای جدید برند هیوندای، می توانید شاهد تعبیه گیربکس دوگانه کلاچ باشید.

– تعمیرگاه گیربکس هیوندای سانتافه: کاربران می توانند جهت تعمیر گیربکس هیوندای سانتافه، هم اکنون با تعمیرکاران حرفه ای ما در ارتباط باشند. همکاران ما با استفاده از قطعات اورجینال و اصل، سعی دارند خدمات بسیار باکیفیتی را ارائه دهند. بنابراین بدون داشتن هرگونه تردیدی، تعمیرات گیربکس هیوندای سانتافه خود را به دست ما بسپارید.

– تعمیرگاه گیربکس هیوندای سوناتا: گیربکس هیوندای سوناتا یکی از قدرتمندترین گیربکس های مربوط به شرکت هیوندای می باشد. شما می توانید برای تعمیر گیربکس هیوندای سوناتا، هم اکنون به تعمیرگاه پیش روی تان مراجعه کنید تا همکاران ما عیب یابی های لازم را انجام دهند.

– تعمیرگاه گیربکس هیوندای آزارا گرنجور: افرادی که به دنبال تماس با بهترین تعمیرگاه گیربکس هیوندای آزارا گرنجور هستند، می توانند فرصت طلایی پیش روی خود را از دست ندهند. به یاد داشته باشید که گیربکس هیوندای آزارا گرنجور، از باکیفیت ترین گیربکس های اتوماتیک موجود در بازار می باشد و کارایی بسیار فوق العاده ای را نیز دارد.

– تعمیرگاه گیربکس هیوندای النترا: تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک پیش روی شما می تواند بهترین خدمات را در خصوص تعمیر گیربکس هیوندای النترا ارائه دهد. گیربکس یاد شده را به موقع سرویس کرده و ایردات آن را رفع کنید. در این صورت می توانید بدون بروز مشکلی، به راحتی رانندگی کرده و سفرهای خوشی را برای خود به ارمغان آورید.

– تعمیرگاه گیربکس هیوندای جنسیس: یکی از بهترین انواع گیربکس های اتوماتیک را می توانید در خودروهای جنسیس برند هیوندای مشاهده کنید. در صورت خرابی گیربکس خودروهای مذکور، می توانید با تعمیرکاران ما در ارتباط باشید.

– تعمیرگاه گیربکس هیوندای وراکروز: تعمیرگاه گیربکس هیوندای وراکروز، خدمات بسیار گسترده و بی نظیری را برای مراجعه کنندگان خود ارائه می دهد. به یاد داشته باشید که گیربکس های اتوماتیک از ساختار متفاوتی در مقایسه با گیربکس های معمولی دارند. گیربکس های یاد شده از مهمترین و اصلی ترین آپشن های تعبیه شده در خودروهای جدید امروزی می باشد.

تعمیرگاه گیربکس کیا

همکاران ما در تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک پیش روی تان، به دنبال کسب رضایتمندی شما عزیزان هستند. مشخصات گیربکس های کیا نیز بسته به مدل و سال تولید خودرو متفاوت است. برند کیا سعی دارد با استفاده از فناوری جدید و نوین جهانی، باکیفیت ترین و پیشرفته ترین انواع گیربکس های اتوماتیک را طراحی و عرضه کند. شما می توانید با مراجعه به کاتالوگ خودروهای برند کیا، اطلاعات کافی را در خصوص گیربکس آنها به دست آورید. اما برخی از گیربکس های معمولی که کیا استفاده می کند عبارتند از:

1- گیربکس دستی: برخی از مدل ‌های کیا با گیربکس دستی عرضه می شوند. این گیربکس ها به راننده اجازه می دهد تا با استفاده از دسته دنده‌ ها را تغییر دهد.

2- گیربکس اتوماتیک: بسیاری از خودروهای کیا با گیربکس اتوماتیک عرضه می شوند. برخی از گیربکس های اتوماتیک کیا شامل گیربکس های تورک کانورتر (Torque Converter) و گیربکس های دوگانه کلاچ (Dual-Clutch) می شوند.

3- گیربکس CVT: بعضی از مدل‌ های کیا از گیربکس CVT (Continuous Variable Transmission) استفاده می کنند. همچنین برخی از مدل‌ های کیا از تکنولوژی ‌های پیشرفته ‌تری مانند گیربکس هیبریدی (Hybrid) و گیربکس الکتریکی (Electric) نیز استفاده می کنند.

– تعمیرگاه گیربکس کیا سراتو: کمپانی کیا یکی از بزرگ ترین شرکت ها در زمینه طراحی و تولید خودروهای اتوماتیک و پیشرفته می باشد. گیربکس مربوط به کیا سراتو از قدرتمندترین گیربکس های اتوماتیک در جهان می باشد.

– تعمیرگاه گیربکس کیا اپتیما: یکی از پرسرعت ترین گیربکس های اتوماتیک را می توانید در خودروهای کیا اپتیما مشاهده نمایید. شما می توانید جهت رفع ایرادات گیربکس خودرو کیا اپتیما، با همکاران ما در تماس باشید.

– تعمیرگاه گیربکس کیا اسپورتیج: شما می توانید جهت عیب یابی گیربکس کیا اسپورتیج، به مجموعه ی پیش روی تان مراجعه کرده و خودروی خود را به دست همکاران ما بسپارید.

– تعمیرگاه گیربکس کیا سورنتو: تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک توانسته است بهترین و باکیفیت ترین خدمات را در خصوص تعمیرات گیربکس کیا سورنتو ارائه دهد. در صورت خرابی گیربکس در اختیارتان، می توانید ایرادات مربوط به آن را سریعا رفع کنید.

– تعمیرگاه گیربکس کیا: تعمیرکاران حاضر در تعمیرگاه گیربکس کیا، تجربه و مهارت های کافی را در خصوص تعمیر گیربکس اتوماتیک دارند. بنابراین با خیال آسوده خودروی خود را به دست همکاران ما بسپارید.

تعمیرگاه گیربکس تویوتا

قدیمی ترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک تویوتا را مجموعه ی پیش روی تان شکل داده است. برند تویوتا توانسته است با بهره مندی از تکنولوژی نوین جهانی، بهترین و مقاوم ترین انواع گیربکس های اتوماتیک را طراحی و عرضه کند. امروزه شرکت ها و برندهای بسیار متعددی به دنبال رقابت با برند تویوتا هستند.

– تعمیرگاه گیربکس تویوتا کمری: خودروهای تویوتا کمری مجهز به گیربکس اتوماتیک هستند که از قدرت پیشرانه ی بالایی برخوردارند. با این حال عدم استفاده صحیح از گیربکس های یاد شده، می تواند خرابی های متعددی را در آنها به وجود آورد.

– تعمیرگاه گیربکس تویوتا پرادو: جهت افزایش طول عمر مفید گیربکس تویوتا پرادو می توانید به توصیه های تعمیرکاران حرفه ای ما گوش بسپارید. در این صورت می توانید به بهترین شکل ممکن از خودروی خود استفاده کرده و از رانندگی خود لذت ببرید.

– تعمیرگاه گیربکس تویوتا لندکروز: تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ما می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن ایرادات و مشکلات مربوط به گیربکس تویوتا لندکروز را شناسایی و رفع نمایند. شما می توانید نظرات سایر مراجعه کنندگان را نیز با دقت بررسی کرده و با خیال آسوده تعمیرات گیربکس خودروی خود را به دست ما بسپارید.

– تعمیرگاه گیربکس تویوتا راوفور : یکی از مهمترین و اصلی ترین خدمات عرضه شده در وب سایت پیش روی تان را تعمیرات مربوط به گیربکس تویوتا راوفور شکل داده است.

تعمیرگاه گیربکس چینی

امروزه بسیاری از کاربران به دنبال معتبرترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک چینی هستند تا بتوانند مشکلات و ایرادات مربوط به خودروی خود را رفع کنند. در نظر داشته باشید که گیربکس های چینی از تنوع بسیار بالایی برخوردارند. تعمیرکاران ما تجربه ی بسیار زیادی را در خصوص تعمیر گیربکس های اتوماتیک چینی دارند و می توانند با استفاده از تجهیزات مختلف، مشکلات آنها را رفع کنند.

– تعمیرگاه گیربکس جک: توصیه می شود که به شکل دوره ای سرویس های مربوط به گیربکس جک را انجام دهید. در غیر این صورت ممکن است شاهد ایرادات و خرابی های مختلف در گیربکس های اتوماتیک جک باشید.

– تعمیرگاه گیربکس فونیکس: یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین گیربکس های اتوماتیک چینی را می توانید در خودروهای فونیکس مشاهده نمایید. این مدل از خودروها از گشتاور و شتاب نسبتا خوبی نیز برخوردار هستند.

– تعمیرگاه گیربکس آریزو: کاربرانی که به دنبال آشنایی با بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک آریزو هستند، می توانند با یکی از شماره تلفن های درج شده در وب سایت پیش روی شان تماس بگیرند.

– تعمیرگاه گیربکس ام وی ام: جدیدترین گیربکس های اتوماتیک چینی را می توانید در خودروهای ام وی ام مشاهده کنید. این مدل از گیربکس ها از طراحی بسیار پیچیده ای برخوردار هستند. همچنین در نظر داشته باشید که گیربکس های اتوماتیک ام وی ام، نیاز به تقویت و بازبینی دارند. شما می توانید جهت بررسی هزینه تعمیرات گیربکس اتوماتیک، با ما در ارتباط بوده و راهنمایی های لازم را به دست آورید.

بیشتر بدانید!  تعمیرگاه گیربکس جیلی

– تعمیرگاه گیربکس چری تیگو: مجموعه ی پیش روی شما توانسته است ایرادات مربوط به گیربکس های چری تیگو را نیز شناسایی و رفع نماید. شما می توانید با توجه به مدل و نوع خودروی در اختیارتان، به تعمیرگاه ما مراجعه کرده و اقدامات مربوط به رفع مشکلات گیربکس تان را انجام دهید.

تعمیرگاه گیربکس ژاپنی

پیشرفته ترین و معروف ترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ژاپنی را شرکت ما شکل داده است. شما می توانید با توجه به مدل و نوع گیربکس اتوماتیک در اختیارتان، به مجموعه ی ما مراجعه کنید. همچنین در نظر داشته باشید که گیربکس های اتوماتیک ژاپنی از طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند و شما می توانید با استفاده صحیح از آنها، بهترین حس رانندگی را برای خود به ارمغان آورید.

  1. تعمیرگاه گیربکس مزدا: در صورتی که گیربکس اتوماتیک مزدا نیز دچار یکسری از ایرادات شود، توصیه می گردد که فرصت را از دست نداده و هم اکنون اقدامات مربوط به تعمیرات آن را انجام دهید.
  2. تعمیرگاه گیربکس میتسوبیشی : گیربکس های اتوماتیک میتسوبیشی جزو حساس ترین و پیچیده ترین گیربکس های عرضه شده در بازار هستند که در بسیاری از خودروهای ژاپنی می توانید آنها را مشاهده کنید.
  3. تعمیرگاه گیربکس سوزوکی: یکی از قدیمی ترین گیربکس های اتوماتیک را می توانید در خودروهای سوزوکی مشاهده کنید. این مدل از گیربکس ها از قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند.

تعمیرگاه گیربکس پورشه

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک مشخصات گیربکس پورشه متفاوت است و بسته به مدل و سال تولید خودرو پورشه ممکن است تغییر کند. اما پورشه از انواع گیربکس های زیر استفاده می کند:

1-      گیربکس اتوماتیک: بسیاری از خودروهای پورشه با گیربکس اتوماتیک عرضه می شوند. این گیربکس ها به صورت خودکار تغییر دنده را انجام می دهند.

2-      گیربکس PDK: برخی از مدل‌ های پورشه از گیربکس PDK (Porsche Doppelkupplung) استفاده می کنند. گیربکس PDK عبارت است از یک گیربکس دوگانه کلاچ که توانایی تغییر سریع دنده‌ ها را دارد. این گیربکس معمولاً در مدل‌ های اسپرت و عملکرد بالا پورشه استفاده می شود.

3-      گیربکس هیبریدی: پورشه نیز از گیربکس های هیبریدی برای برخی از خودرو های خود استفاده می کند. این گیربکس ها ترکیبی از موتور بنزینی و موتور الکتریکی را مدیریت می کنند.

– تعمیرگاه گیربکس پورشه کاین: پورشه کاین یکی از پرفروش ترین و بهترین خودروهای برند پروشه می باشد. این خودرو قدرتمندترین و بهترین انواع گیربکس های اتوماتیک را به خود اختصاص داده است.

– تعمیرگاه گیربکس پورشه ماکان: تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک پیش روی تان می تواند بهترین خدمات را در خصوص تعمیر گیربکس پورشه ماکان ارائه دهد و رضایت شما را به دست آورد.

– تعمیرگاه گیربکس پورشه پاناروما: تعمیر گیربکس پورشه پاناروما در مقایسه با تعمیرات سایر گیربکس های اتوماتیک، به هزینه ی بالایی نیاز دارد.

نکاتی خیلی مهم درباره جدیدترین گیربکس بازار یعنی گیربکس های cvt و اینکه مدت زمان مربوط به تعمیر گیربکس cvt چه زمانی است ؟

می دانید که بهترین زمان برای تعمیرگاه گیربکس cvt کی می باشد؟ شما هم به دنبال بررسی اهمیت مربوط به تعمیرات گیربکس سی وی تی هستید؟ یکی از مهمترین موضوعاتی که در خصوص تعمیرات گیربکس یاد شده وجود دارد، مدت زمان مربوط به تعمیرات می باشد. مدت زمان مربوط به تعمیر گیربکس CVT به نوع مشکل و وضعیت گیربکس و همچنین تخصص و تجربه تعمیرکاران بستگی دارد. اما به طور کلی تعمیرهای ساده و کوچک می ‌توانند در عرض چند ساعت تا یک روز انجام شوند. در موارد پیچیده تر و نیاز به تعویض قطعات مهم، ممکن است زمان بیشتری برای تعمیر لازم باشد. همچنین اگر تعمیر گیربکس CVT نیاز به تعویض برخی قطعات اصلی داشته باشد، زمان لازم برای تهیه قطعات ممکن است تأخیری در فرایند تعمیرات ایجاد کند.

بهتر است برای دقت بیشتر و تعیین زمان دقیق تعمیر گیربکس CVT خود، با تعمیرکاران مجرب و صاحب نشانی خودروسازی خود مشورت کنید. آنها می ‌توانند براساس شرایط خاص خودرو و مشکل موجود، زمان تعمیر را به شما اعلام کنند. به یاد داشته باشید که ایرادات مربوط به گیربکس سی وی تی خود را به موقع رفع کنید. در غیر این صورت مجبور هستید هزینه ی بالاتری را بابت تعمیرات گیربکس سی وی تی پرداخت نمایید.

 

  تاریخچه ای کوتاه درباره گیربکس اتوماتیک

انسان ها دائما درحال پیشرفت برای داشتن زندگی راحت تر نسبت به گذشته شان هستند.ماشین ها هم یکی از مهم ترین ابزارهای مورد استفاده بشریت برای راحت تر کردن جابه جایی از نقطه مبدا به نقطه مقصد است. در واقع هر شرکت خودروسازی که بتواند راحتی بیشتری برای رانندگان به وجود بیاورد در این صنعت موفق تر است. اما این نکته را در نظر داشته باشید که ماشین ها نیاز به نگهداری و چک کردن دائمی دارند به همین دلیل جایگاه تعمیرگاه و چکاپ های مختلفی برای ماشین ها بسیار مورد توجه قرار میگیرد. تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک نیز یکی از مهمترین تعمیرگاه ها در زمینه خودرو ها محسوب میشود. در این مقاله میخواهیم به گیربکس های اتوماتیک و شایع ترین خرابی هایش بپردازیم.

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک

گیربکس اتوماتیک

انواع گیربکس :

  • گیربکس های دنده دستی
  • گیربکس های اتوماتیک

تفاوت اصلی گیربکس های اتوماتیک و گیربکس های معمولی:

خودرو های دارای گیربکس اتوماتیک پدال کلاچ ندارند. خودرو های دارای گیربکس اتوماتیک نیازبه تعویض دنده دستی ندارند.

در مقاله << نحوه عملکرد گیربکس اتوماتیک >> عملکرد گیربکس اتومات  را توضیح داده ایم برای مطالعه بیشتر میتوانید به این مقاله مراجعه کنید. اما این نکته را باید در نظر داشته باشیم که تمامی قطعات خودرو به چک کردن دائمی نیاز دارند درست در همین جا اهمیت تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک مشخص میشود.

خرابی های رایج گیربکس اتوماتیک

در این قسمت از مقاله به مشکلاتی که بخاطرش مجبور میشوید به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک بروید اشاره میکنم، وقتی صحبت از خرابی های رایج گیربکس میشود این را باید بدانید که این مشکلات میتواند تا زمان زیادی برنامه های شما را مختل کند.

در ادامه به شایع تریم خرابی های گیربکس اتومات اشاره میکنم.

دو راهی و تردید

این  مشکل معمولاً به عنوان تاخیر بین انتخاب چرخ دنده و زمان شروع حرکت خودرو تجربه می شود. این امر به دلیل لیز خوردن کلاچ یا به دلیل عدم فشار کافی مایعات به علت سطح کم مایعات و یا به دلیل خرابی پمپ فشار ایجاد می شود.

عدم انتخاب دنده صحیح

کم بودن مایعات ، چسبیدن یا نقص برقی در شیرها میتواند باعث ایجاد این مشکل شود. همچنین یک دلیل احتمالی دیگر می تواند اختالات الکتریکی در سیستم کنترل الکترونیکی انتقال باشد.

تعویض سخت دنده

این امر معمولاً به دلیل نارسایی سیستم کنترل در تعدیل کلاچ قفل شده مبدل گشتاور است که برای ایجاد لغزش در هنگام تعویض دنده در شرایط رانندگی تهاجمی طراحی شده است.

توقف موتور در  سرعت پایین

شایعترین علت این امر از کار افتادن کلاچ مبدل گشتاور در سرعتهای پایین است. در این حالت ، موتور و گیربکس به طور دائمی در هم قفل می شوند ، که از چرخش دیفرانسیل موتور و گیربکس جلوگیری می کند ، در نتیجه موتور متوقف می شود.

گرمای بیش از حدگیربکس

اگر سطح مایع گیربکس بسیار زیاد یا خیلی کم باشد ،و هنگام حمل بارهای بیش از ظرفیت بکسل گیربکس اتومات  ، این اتفاق می افتد.

دو دنده به طور همزمان انتخاب می شوند

این اتفاق هنگامی می افتد که شیر برقی یک شیفتی با باز شدن دیگری از کار نمی افتد.  یا هنگامی که یک یا چند قرقره سوپاپ در بدنه شیر می چسبد  ، هر دو شرایط  سبب تحت فشار قرار گرفتن  همزمان دو یا چند مدار هیدرولیک می شود. که معمولاً از انتخاب کامل یک چرخ دنده قبل از انتخاب چرخ دنده دیگر جلوگیری می کند.

صداهای مکانیکی

این یک علامت رایج در گیربکس های اتوماتیک با مسافت پیموده شده است و عمدتاً توسط یاتاقان های فرسوده و  یا سایر اجزای چرخان ایجاد می شود صداهای معمول شامل صدای غر زدن ، صدای غرش بوده. که ممکن است در هنگام حرکت خودرو  با سرعت متفاوت باشد یا نباشد.

مایعات گیربکس محافظ گیربکس اتومات

مایعات گیربکس اتوماتیک مانند روغن موتور در فرمولاسیون ، گرانروی و درجه های مختلفی تولید می شوند. همچنین مانند روغن موتور ، مایعات گیربکس  حاوی مواد افزودنی مانند اصلاح اصطکاک ، مواد ضد کف کننده و مواد شوینده هستند.

مایعات گیربکس اتوماتیک برخلاف روان کننده های گیربکس دستی ، دو عملکرد را انجام می دهند ، عملکرد اول روان سازی است. و عملکرد دوم انتقال نیرو از موتور به سیستم انتقال قدرت از طریق مبدل گشتاور است.

از آنجا که عمل تعویض دنده به حرکت آزاد شاتل سوپاپ ها و دریچه های بررسی در بدنه سوپاپ نیاز دارد. مایع خراب  و یا کثیف گیربکس می تواند باعث ایجاد دلمه روغنی شود که از حرکت آزاد این اجزای کوچک جلوگیری می کند.

چنانچه این موارد را تجربه کردین در سریع ترین زمان ممکن به تعمیرگاه گیربکس هیدروتک واقع در مرزداران خیابان ناهید مراجعه کنید.