دکمه اس (S) و برف در گیربکس al4

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک پونک

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک پونک ، تعمیرگاهی معتبر با کارشناسان گیربکس است. شما میتوانید تعمیر گیربکس تان را از صفر تا صد در اختیار ما بگذارید. کارشناسان ما با بررسی دقیق اولیه گیربکس شما را عیب یابی میکنند. این را در نظر داشته باشید. عیب یابی درست گیربکس به شما کمک کند. تا در صرف هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید. گیربکس های اتوماتیک بسیار حساس هستند پس با اولین صدا از سمت گیربکس تان به تعمیرگاه مراجعه کنید. زیرا گاها با یه تعمیر کوچک از خرابی های بزرگ نجات پیدا میکنید. اصلی ترین چیزی که نباید پشت گوش بیندازید. سرویس های دوره ای گیربکس اتوماتیک است.

سرویس های دوره ای در تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک پونک

دوره سرویس گیربکس ها در خودرو ها متفاوت است.  اصلی ترین عامل در سرویس های دوره ای گیربکس ها به حل زندگی شما مربوط است. مثلا اگر در شهری پر ترافیک و با هوای گرم زندگی میکنید. دوره های سرویس گیربکس خودروتان کوتاه تر است.  در شرایط ایده آل گیربکس های اتوماتیک باید هر 15 ماه یا به بیانی دیگر هر 15500 مایل سرویس شوند.

همچنین در ویدئو زیر سرویس انواع گیربکس خودروها را میتوانید مشاهده کنید.

تعویض روغن در گیربکس های اتوماتیک

تعویض روغن گیربکس ها اصلی ترین کار در سرویس های دوره ای گیربکس ها هستند. اگر در شهری گرم و پر ترافیک زندگی میکنید. ماندن در ترافیک و یا حتی گرما باعث افزایش دمای روغن در گیربکس ها  و کاهش عمر مفید روغن می شود. بنابراین تعویض روغن در این شرایط محیطی بین 20000 کلیومتر تا 30000 کیلومتر توصیه می شود. همچنین برای مطالعه بیشتر با توجه به مدل خودرو تان به مقاله << سرویس دوره ای و تعویض روغن گیربکس کیا و هیوندای >> یا مقاله << تعویض روغن و سرویس گیربکس پژو، تندر و ساندرو >> بپردازید.

بیشتر بدانید!  تعمیرکار ساعت گیربکس اتومات
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک پونک
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک پونک

خدمات سرویس دوره ای گیربکس  در  تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک پونک

1.تایم دقیق برای تعویض به موقع روغن گیربکس با توجه به شرایط محیطی شما و بررسی روغن (وضعیت نشتی و سطح روغن) در گیربکس ها

2.بررسی لاستیک ها

لاستیک زمانی که کوچکتر از حد استاندارد و ساییده شده باشند. مستعد آسی رساندن به گیربکس ها هستند. به همین دلیل ما در تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک پونک به بررسی وضعیت لاستیک ها میپردازیم. شما باید علاوه بر عوامل داخلی گیربکس ها به عوامل خارجی هم توجه داشته باشید.

3.بررسی فن موتور  یا سیستم خنک کننده

گیربکس های اتوماتیک برای خنک شدن متکی به دیگر اجزا هستنند. به همین دلیل روغن گیربگس را  در مسیر آب رادیاتور قرار میدهند. پس سالم بودن سیستم خنک کننده تاثیر مستقیم بر روی سلامت گیربکس دارد  که حتما باید توسط متخصصین بررسی شود.

4.بررسی سیستم های برق رسانی

در صورت بروز مشکل در سیستم های برق رسانی به هیچ عنوان مسافت های طولانی را طی نکنید. زیرا فشار زیادی به موتور خودروتان وارد می شود.

5.شستشوی گیربکس

از مهم ترین مزیت های این امر می توان به موارد زیر اشاره نمود که نشان دهنده اهمیت بالای شستشوی گیربکس ها می باشند.

  • افزایش میزان طول عمر گیربکس اتوماتیک
  • تمیز نمودن گیربکس از رسوبات
  • تزریق دقیق مایع شستشو
  • کاهش دادن ضربه ها و لرزش گیربکس
  • عملکرد نرم گیربکس
  • کاهش میزان دمای گیربکس
  • امنیت بالا و عدم وارد شدن آسیب به خودرو
  • کاهش دادن میزان استهلاک قطعات خودرو
  • تخلیه نمودن کامل روغن کهنه و جایگزین نمودن روغن های جدید

 

بیشتر بدانید!  یافتن بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ال 90

جمع بندی

ما در تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک پونک همواره بهترین خدمات را به شما ارائه میدهیم. و همواره در کنار شماییم تا به صرفه ترین راه  را برای تعمیر گیربکس تان پیش بگیرید. همچنین شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر درباره گیربکس های اتوماتیک به مقاله تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک مراجعه کنید.