تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک کیاموتورز

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک کیاموتورز

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک کیاموتورز

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک کیاموتورز، این روزها با افزایش استفاده مردم از اتومبیل های اتومات که طبیعتا دارای گیربکس اتوماتیک می باشند، بهتر است نکاتی را در مورد طرز استفاده صحیح از گیربکس اتوماتیک که باعث افزایش طول عمر آن  و کاهش تعمیر گیربکس شما می شود بدانید. همچنین در صورت ایجاد مشکل در گیربکس نیز باید مواردی را در مورد انواع تعمیرگاه ها و انتخاب مناسب تعمیر خودرو خود بدانید. در ادامه می توانید موارد مربوط به گیربکس اتوماتیک کیاموتورز را مطالعه کنید.

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک کیاموتورز
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک کیاموتورز

گیربکس اتوماتیک

گیربکس اتوماتیک به دلیل ساختار هیدرولیکی که دارد و انتقال گشتاور موتور به وسیله جریان روغن به گیربکس، باید نسبت به خودروهایی که دنده دستی دارند، دقت و حساسیت بیشتری نسبت به آن داشت؛ بنابراین بهتر است موارد زیر را در مورد گیربکس اتومبیل در نظر گرفت:

  • توجه داشته باشید که باید خطاهای گیربکس را جدی گرفت و در اولین فرصت به تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک مراجعه کرد. در صورت ادامه رانندگی با گیربکسی که معیوب شده، باعث گسترش خرابی به سایر قطعات شده و در نهایت هزینه و زمانی که باید صرف تعمیر آن شود چندین برابر خواهد شد. همچنین برای اطلاعات بیشتر درباره گیربکس های اتوماتیک میتوانید به مقاله << تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک >> مراجعه کنید.
  • به یاد داشته باشید که روغن گیربکس را در زمان و کیلومتری که تعیین شده است، عوض کنید.
  • خودروهای اتوماتیک سیستم برقی پیچیده تری دارند. از وسایل برقی اضافه مثل دزدگیرمتفرقه، چراغ زنون و …  بهتره استفاده نشود.
  • چون که مجموعه گیربکس اتوماتیک کیاموتورز، مدارهای الکترونیکی و سنسورهای حساسی دارد، توصیه می کنیم از موتور شویی استفاده نشود.
بیشتر بدانید!  فروش قطعات گیربکس اتوماتیک

نکاتی که برای محافظت از گیربکس اتوماتیک کیاموتورز باید رعایت کرد

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک کیاموتورز
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک کیاموتورز

ممکن است فردی ترجیح دهد راه های مراقبت بیشتر از گیربکس را انجام دهد تا نیازی به رفتن به تعمیرگاه نداشته باشد. در ادامه به تشریح این مراقبت ها میپردازیم:

  • حمل کردن بار و سرنشین اضافه یا بکسل کردن خودرو دیگر توسط خودرو اتوماتیک باعث کاهش عمر قطعات گیربکس اتوماتیک کیاموتورز می شود.
  • تا حد امکان در مسیرهای سربالایی و پرشیب که باعث فشار وارد کردن به گیربکس اتوماتیک می شود، تردد نکنید.
  • از آنجا که دنده های اتوماتیک برای رانندگی راحت تر در شهرها و ترافیک طراحی شده، بهتر است برای مراقبت بهتر از گیربکس اتوماتیک کیاموتورز ترجیحا میزان گاز با شتاب کمتری انجام شود.
  • هر دو سال یکبار برنامه کامپیوتر گیربکس خودرو را به روز کنید؛ زیرا کمپانی های خودروسازی برنامه های نرم افزاری را به روز می کنند.
  • پدال گاز را به نرمی جابجا کنید، زیرا در صورتی که فشار زیاد و نامنظم به پدال گاز وارد شود، باعث ضربه به گیربکس و کاهش عمر آن می شود.
  • با تغییر سایز رینگ و لاستیک، باعث کاهش کارایی گیربکس اتوماتیک خودروی خود می شوید.

 

اطلاعاتی در مورد گیربکس اتوماتیک کیاموتورز

این کارخانه با وجود تنوع زیادی که دارد. گیربکس های اتوماتیک محدودی در خودروهایش به کار برده است. البته در سال های اخیر تغییرات ساختاری و طراحی زیادی در گیربکس اتوماتیک کیاموتورز ایجاد شده است.

در مجموع گیربکس اتوماتیک کیاموتورز کیفیت و دوام خوبی دارد. با توجه به کیفیت قطعات آن، در مقایسه با سایر خودروهای اتوماتیک نیز کیفیت قابل قبول و نقص کمتری دارد. به دلیل تنوع کمی که در انواع گیربکس اتوماتیک کیاموتورز وجود دارد، خوشبختانه نقص و علایم خرابی آن نیز تنوع زیادی ندارد و قابل تشخیص است.

بیشتر بدانید!  جدول تعیین نوع گیربکس محصولات کیا و هیوندای

بهتر است به چه تعمیرگاهی مراجعه شود؟

از آنجا که کار تعمیر اتومبیل در میان بیشتر مکانیک های غیرمتخصص به صورت کاری همراه با آزمون و خطا شناخته می شود، ممکن است با مراجعه به تعمیرگاهی که تجربه و مهارت خاصی در این زمینه ندارند و می خواهند با آزمون و خطا به اشکال گیربکس یا اتومبیل شما پی ببرند، صدمه بیشتری به اتومبیل خود وارد کنید. بنابراین توجه داشته باشید که با انتخاب یک تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک می توانید به راحتی و بدون صرف هزینه های اضافه، مشکل گیربکس اتوماتیک اتومبیل خود را رفع کنید.

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک کیاموتورز

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک کیاموتورز
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک کیاموتورز

خدماتی که در تعمیرگاه گیربکس اتومبیل می توانید از آن استفاده کنید شامل موارد زیر می شود:

  1. تعمیر گیربکس اتوماتیک کیاموتورز
  2. سرویس دوره ای تعمیر گیربکس
  3. بازدید فنی
  4. و سایر موارد مربوط به تعمیرات گیربکس اتوماتیک