تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک مزدا

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک مزدا، تعمیرکاران حرفه ای صادقیه و پونک

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک مزدا، با تعمیرکاران حرفه ای در خدمت شماست. طبیعتا با پیشرفت صنایع خودروسازی مثل شرکت مزدا، قطعات مختلف آن مثل سیستم گیربکس و انتقال قدرت نیز پیچیده تر می شوند. و بالطبع نیاز به تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک مزدا بیش از پیش احساس می شود. این خودروهای پیشرفته دارای صدها قطعه و چندین مدار الکترونیکی و الکتریکی و بخش های ارتباطی هستند.  قطعا بدون وجود نیروهای متخصص و مجرب که دانش فنی بالایی نداشته باشند. عیب یابی صحیح و تعمیرات و در موارد لزوم تعویض قطعات امری ناممکن خواهد بود.

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک مزدا در خدمت شماست تا هرگونه عیب در گیربکس اتوماتیک این خودرو را با کمک تعمیرکاران با تجربه و حرفه ای خود در سریع ترین زمان ممکن به درستی مشخص کرده و به تعمیر گیربکس یا تعویض قطعه ی معیوب بپردازند و به دلیل اینکه نسبت به کیفیت کاری خود مطمئن هستیم، این مرکز یعنی تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک مزدا، ضمانت و گارانتی تعمیر یا تعویض قطعه / قطعات را تحویل شما می دهد.

اصلی ترین دلایل تقه زدن گیربکس در تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک مزدا:

  1. عملکرد نادرست شیر رادیاتور روغن
  2. کثیفی روغن و فیلتر گیربکس
  3. ضعف شیرهای برقی و سوپاپ
  4. رفتار ناصحیح با گیربکس
  5. شل شدن اتصالات گیربکس

 

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک مزدا

زوزه کشیدن گیربکس:

یکی دیگر از ایرادات رایج گیربکس اتوماتیک خودروهای مزدا، زوزه کشیدن گیربکس است. که معمولا علت های مختلفی می تواند چنین خرابی به بار آورد که باز هم تشخیص درست آن را به تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک  بسپارید. بیشتر از این علت ها عبارتند از:

  1. ساییده شدن، شکسته شدن و یا پریدگی در چرخ دنده
  2. گاهی اوقات این صدا مربوط به دیفرانسیل است.
  3. خشکی یا آسیب دیدگی بلبرینگ
  4. لق شدن محور دنده ها و یا هزار خاری آنها
بیشتر بدانید!  تعویض روغن و سرویس گیربکس پژو، تندر و ساندرو

همچنین  شما میتوانید برای اطلاع از دیگر خرابی های رایج گیربکس اتومات به مقاله << تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک >> مراجعه کنید.

 

نشتی روغن:

روغن هایی که برای خودرو مصرف می شوند چندین نوع هستند. که یکی از آنها روغن مخصوص گیربکس بوده است. و به آن روغن دنده یا واسکازین هم می گویند. این روغن باعث می شود که گیربکس روان تر کار کند. و با استهلاک کمتر عمر مفید آن افزایش پیدا کند. و درجه حرارت آن نیز بالا نرود. در گیربکس اتوماتیک تعویض دنده از طریق شیر برقی انجام می شود. و کلیه ی فرایند توسط نرم افزار واحد EGS خودرو تنظیم و کنترل می-گردد.

با این حال در برخی مواقع شاهد درست عمل نکردن گیربکس و نشتی آن هستیم. که باید سریع تر کنترل و رفع عیب شود. تا آسیب های سنگین ایجاد نشوند.

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک ابتدا چک می کند که نشتی روغن از گیربکس باشد چرا که مایع ضد یخ و مایع برف پاک کن هم قرمز رنگ هستند و از طرفی روغن موتور و روغن ترمز هم ظاهر و بویی شبیه به روغن گیربکس دارند.

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک مزدا

توصیه های تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک مزدا

اکنون که با عیب ها و ایرادات رایج و پروسه ی عیب یابی گیربکس اتوماتیک خودرو مزدا آشنا شدید. مرکز تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک برای شما توصیه هایی نیز دارد. تا با رعایت آنها میزان بروز ایرادات کمتر  و از رخداد آسیب های شدیدتر به خودروی شما جلوگیری شود.

  • خطا و ایراداتی که گفته شده را بسیار جدی بگیرید و با بروز نشانه های گفته شده. سریعا به تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک  مراجعه کنید.
  • رانندگی با خودرو مزدا که گیربکس اتوماتیک آن عیب دارد. فقط باعث خرابی سایر قطعات و پیچیده و هزینه بیشتر برای عیب یابی و تعمیرات می شود.
  • تعویض روغن گیربکس را در طی زمان های مشخصی که از تعمیرکاران حرفه ای تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیکدریافت کرده اید جدی بگیرید
  • مجموعه ی گیربکس اتوماتیک بسیار حساس است پس از موتورشویی به شدت دوری کنید.
بیشتر بدانید!  تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک سوناتا - بهترین تعمیرگاه غرب تهران

جمع بندی مطالب:

خودروهای با گیربکس اتوماتیک مثل محصولات شرکت خودروسازی مزدا به دلیل پیچیدگی و حساسیت بسیار بیشتر هم نیازمند نگهداری و دقت بسیار هستند. و هم اینکه در صورت بروز هرگونه اشکال در مورد قطعات مختلف مثل گیربکس سریعا آن را جدی بگیرید. و به مرکزی حرفه-ای که دانش فنی و تخصصی مثل تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک مراجعه کنید. هرگونه تعمیر غیر حرفه ای نه تنها به طور موقت مشکل گیربکس تان را برطرف میکند. بلکه این عیب می تواند سایر قطعات را نیز درگیر کند.