چه زمانی به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ مراجعه کنیم

چه زمانی به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ مراجعه کنیم

چه زمانی به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ مراجعه کنیم ؟ عمدتا تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ با به کارگیری افراد متخصص و حرفه ای باید قادر تمام مشکلات و عیوب گیربکس اتوماتیک را تشخیص دهد. خودرو پژو ۲۰۷ اتوماتیک یکی از پرطرفدارترین خودرو های موجود در کشور است. از آنجایی که گیربکس این خودرو ها به صورت اتوماتیک است. این خودرو ها در هنگام تعمیر گیربکس با مشکلات زیادی روبرو هستند.

به طور کلی گیربکس از جمله مهمترین قسمت های حرکت خودرو است. که وظیفه تغییر گشتاور و توان ورودی از موتور را بر عهده دارد. و حرکت خودرو را بهبود می بخشد. گیربکس ها عمدتا به دو دسته دستی و اتومات تقسیم بندی می شوند. گیربکس های اتومات در خودرو پژو ۲۰۷ از فناوری و تکنولوژی  بالاتری ساخته شده است. باید در تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ از به روز ترین اطلاعات برای تعمیر آن استفاده گردد. اما یک تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ باید در هنگام تعمیر به چه نکاتی توجه کند؟

نکاتی که انتخاب تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ باید به آنها توجه کرد.

  1. تفاوت ویژگی های ساختاری و تعمیراتی گیربکس اتومات و دستی : گیربکس در خودرو ۲۰۷، از نوع اتوماتیک است. بنابراین در هنگام تعمیر آن باید در نظر داشت که در ساختار آن صفحه کلاچ وجود نداشته و به همین دلیل تعمیر آن با گیربکس دستی متفاوت است.
  2. تخصص و تبحر فرد تعمیرکار : در هنگام انتخاب تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ باید به آن توجه گردد، تخصص فرد تعمیرکار است. در صورتی که افراد به تعمیرکاران غیر حرفه ای رجوع کنند، نه تنها عیب و مشکل گیربکس برطرف نخواهد شد بلکه هزینه هنگفتی را هم باید بپردازند.
  3. تخصص تعمیرکار در هر دو حوزه الکترونیک و مکانیک : در گیربکس های اتوماتیک از صفحه کلاچ استفاده نمی شود و عمدتا در این گیربکس ها از مدارات کنترلی الکترونیکی استفاده می شود. از آنجایی که برخی از ایرادات در گیربکس اتوماتیک به قسمت کنترلی آن مربوط است. افرادی که در تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ وظیفه تعمیر را بر عهده دارند، باید به هر دو بخش الکترونیکی و مکانیکی گیربکس مسلط باشند.
بیشتر بدانید!  بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک

چه زمانی برای تعمیر به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ مراجعه کنیم؟

به طور کلی علل مختلفی می تواند در عملکرد گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ مشکلاتی ایجاد کنند. که در هنگام مشاهده هر یک از این عوامل باید به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ رجوع کرد. از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روشن شدن چراغ چک موتور
  • درجا زدن خودرو
  • به وجود آمدن صدایی مانند زوزه و یا ناله از موتور خودرو
  • به وجود آمدن تکان های شدید و لرزش های غیر عادی در خودرو
  • شنیدن صداهای غیر عادی زمانی که خودرو در وضعیت خلاصی قرار دارد
  • تعویض دنده به نرمی صورت نگیرد
  • نشت مایع قرمز رنگ و یا تیره تحت عنوان واسکازین
  • حس کردن بوی سوختگی از موتور خودرو پژو ۲۰۷

نحوه مراقبت از خودرو و عدم مراجعه به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ۲۰۷

به طور کلی رانندگی با خودروهایی که از گیربکس اتومات در سیستم انتقال قدرت خود استفاده می کنند بسیار راحت است. اما به دلیل پیچیدگی، کوچکترین عادت نادرست رانندگی موجب خرابی گیربکس  می شود. به طوری که برای آنکه میزان مراجعات شما به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ کاهش پیدا کند.

روغن گیربکس خود را به صورت دوره ای مورد بازدید قرار دهید. اگر روغن گیربکس از حد معینی کمتر شده باشد. احتمال نشتی از گیربکس وجود دارد.  همچنین اگر این روغن از کیفیت رنگ مطلوبی برخوردار نباشد باید به سرعت تعویض گردد. از دیگر عواملی که باعث می شود مراجعه شما به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ کمتر شود، بازدید دوره ای از سیستم خنک کننده موتور است. در صورت بروز مشکل در این سیستم، روغن گیربکس گرم شده و لزجت خود را از دست می دهد‌. خرابی این سیستم در دوره ای نه چندان طولانی آسیب های جدی را به گیربکس وارد می کند.

بیشتر بدانید!  تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک پونک

 

شکل ۳: زمان مراجعه به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ۲۰۷

عوامل موثر بر طول عمر گیربکس اتوماتیک

به طور کلی اگر شما تمام جوانب احتیاط را رعایت کنید و به صورت دوره گیربکس خود را مورد بازرسی قرار دهید، باز هم این قسمت از خودرو ۲۰۷ دچار مشکل می شود و شما نیاز پیدا می کنید که به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ سری بزنید. چرا که هر وسیله ای اعم از الکتریکی و یا مکانیک دارای طول عمر مشخصی است و پس از آن طول عمر کارایی خود را از دست می دهد. عوامل مختلفی بر طول عمر گیربکس اتوماتیک خودرو پژو ۲۰۷ تاثیرگذار است. همچنین  با مطالعه راجع به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک میتوانید از خرابی های رایج گیربکس اتومات با خبر شوید. و در صورت مشاهده آنها خیلی سریع به تعمیرگاه گیربکس معتبر بروید.

چه زمانی به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ مراجعه کنیم

چرا باید گیربکس اتومات را تعمیر کرد؟

گیربکس های اتومات از فناوری پیچیده ای برخوردار هستند. به همین دلیل قیمت بسیار بالایی دارند. و تعویض آن ها مالکان خودرو ها را با هزینه های سنگینی مواجه می کند‌. به این ترتیب در اکثر موارد مردم به جای خرید گیربکس اتوماتیک نو خودرو ۲۰۷، به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ مراجعه کرده و نسبت به تعمیر آن اقدام می کنند.