تعمیرگاه گیربکس جیلی

تعمیرگاه گیربکس جیلی

تعمیرگاه گیربکس جیلی معتبر به دلیل اینگه جیلی امگرند یکی از پیچیده ترین گیربکس ها را در خودروهای چینی را داراست. بسیار حائز اهمیت است زیرا افراد ناشی و اشخاصی که آشنایی درستی با این مدل گیربکس ها ندارند ممکن است چالش های جدیدی برای خودرو شما به وجود بیاورد. تعمیر گیربکس جیلی رو به افراد متخصص بسپارید تا با صرف هزینه و زمان کمتر مشکلات خودروتان برطرف شود.

علائم خرابی گیربکس اتوماتیک جیلی امگرند

در برخی موارد راننده خودرو هر چقدر پدال گاز را فشار می دهد به سرعت خودرو افزوده نمی شود. گاهی نشتی جعبه دنده و ترک خوردن آن سبب کاهش روغن گیربکس می شود. این امر احتمالا در آینده ای نه چندان دور آسیبی اساسی در گیربکس خودرو ایجاد می کند.
اما گاز هرز خودرو ممکن است به دلیل مشکلی به نام لغزش گیربکس باشد. در مواجه شدن با هر یک از این مشکلات در اولین فرصت ممکن به تعمیرگاه تخصصی گیربکس جیلی امگرند ۷ مراجعه نمایید.

تعمیرگاه گیربکس جیلی
تعمیرگاه گیربکس جیلی

وجود صداهای عجیب نیز می‌تواند نشان از خرابی جعبه دنده باشد که باید به سرعت بررسی شود. یا اینکه تعویض دنده به راحتی انجام نمی‌شود که هر کدام از این موارد غیر عادی هستند. همچنین شما میتواند برای اطلاعات بیشتر درباره خرابی های رایج گیربکس اتومات مقاله << تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک >> را مطالعه کنید.

هزینه گیربکس جیلی در تعمیرگاه گیربکس جیلی

هزینه این خودرو مانند سایر خودروهای وارداتی نسبتاً چشمگیر است زیرا که قطعات آن مانند خودروهای دیگر به آسانی پیدا نمی شود و امکان دارد نسبت به ماشین های هم رده و هم سطح خود هزینه بیشتری برای تعمیر و یا تعویض داشته باشد.

بیشتر بدانید!  تعمیرگاه تخصصی i20 - معرفی خدمات ارائه شده در این تعمیرگاه

لذا با درک این موضوع می بایست موارد زیر را در نظر گرفت؛

  • خطاهای گیربکس را جدی بگیرید. و در اولین فرصت به تعمیرگاه تخصصی مراجعه کنید. ادامه رانندگی با گیربکس معیوب، باعث گسترش خرابی به سایر قطعات شده که در نتیجه هزینه و زمان تعمیرات آن را چندین برابر می‌کند.
  • خودروهای اتوماتیک سیستم برق پیچیده‌‌تری نسبت به سایر خودروها دارند، ترجیحا از وسایل برقی اضافه مانند چراغ زنون، آمپلی فایر، دزدگیر متفرقه و … استفاده نکنید.
  • مجموعه گیربکس اتوماتیک، سنسورها و مدارهای الکترونیکی حساسی دارد و موتورشویی برای آنها توصیه نمی‌شود.

نگهداری و تعمیر گیربکس جیلی

  1. مهم ترین مسئله برای جلوگیری از خرابی گیربکس های خودرو های خارجی و وارداتی نگهداری و مراقبت و انجام سرویس های دوره ای آنها هست و اگر خودرو شما  چراغ گیربکس یا چراغ چک روشن را روشن میکند باید سریعا خود را به یک تعمیرگاه تخصصی گیربکس جیلی برسانید تا از خرابی هایی که در آینده سراغ گیربکس خودرو شما می آید جلوگیری کنید!
  2. مسئله دیگر که بسیار مهم است تعویض به موقع روغن گیربکس جیلی خودرو شما است . مهم ترین قسمت یک خودرو گیربکس آن است که اگر اقدامات لازم جهت تعویض روغن گیربکس نکنید گیربکس شما به شدت دچار آسیب می شود و معمولا زمان تعویض روغن گیربکسخودروهای چینی  و وارداتی خارجی بین 30 الی 40 هزار کیلومتر متغیر است .
  3. قسمت دیگر که در گیربکس جیلی و سایر خودرو های اتومات مهم است بخش برقی آن است. ( که ما متخصص در آن هستیم. ) و با استفاده از آمپلی فایر و یا دزدگیر های فیک به این بخش از خودرو خود آسیب برسانید و دچار خسارت و ضرر شوید پس بسیار مراقب باشید !
  4. اگر هرگونه مشکل در تعمیر گیربکس جیلیداشتید ما در تعمیرگاه گیربکس جیلی در خدمت شما عزیزان هستیم .
بیشتر بدانید!  فروشگاه لوازم و قطعات گیربکس اتوماتیک کیا و هیوندای

ویژگی های گیربکس اتومات جیلی

گیربکس geely در دو نوع دستی و اتوماتیک بوده. و محل قرارگیری اهرم تعویض دنده در نوع اتوماتیک آن در کنسول میانی و پدال پشت فرمان تعبیه شده است.

حجم روغن گیربکس جیلی: گیربکس اتوماتیک geely حدود ۴٫۵ لیتر و گیربکس دستی آن، حدود ۲٫۲ لیتر ظرفیت برای روغن دارد. لازم به ذکر است که تمام این حجم روغن قابل تعویض نیست چون می بایست بخشی از آن در گیربکس باقی بماند. مگر اینکه در تعمیرگاه و توسط ساکشن تمام حجم آن تخلیه گردد.

نصب گیربکس جیلی: به این نکته توجه کنید که فقط خریدن گیربکس این خودرو مهم نیست. بلکه نصب آن توسط یک نیروی متخصص و ماهر نیز از اهمیت به سزایی برخوردار است.