تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک CVT با تجهیزات پیشرفته و هزینه مناسب

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک CVT با تجهیزات پیشرفته و هزینه مناسب

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک CVT با تجهیزات پیشرفته و هزینه مناسب یکی از اساسی ترین نیازهای خودروسواران با گیربکس CVT است. همزمان با پیدایش و اختراع خودرو، نیاز به تعمیر آن نیز وجود داشته است. با پیشرفته شدن تکنولوژی ساخت خودرو می بایست تعمیرکار ها نیز با حفظ اطلاعات قبلی، خود را نسبت به شرایط جدید به روزرسانی کنند. در تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک CVT متخصصان و مکانیک های خبره از سیستم گیربکس خودرو های دنده ای و اتومات و سیستم CVT که نسل جدیدی از گیربکس های اتومات است. اطلاعات جامع و کاملی دارند. بنابراین شما میتوانید با اطمینان کامل تعمیرگاه گیربکس اتومبیل تان را به مابسپارید.

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک CVT

اهمیت گیربکس در هر خودرویی بسیار بالاست. اگر گیربکس شما دچار عیب و نقص فنی گردد نیروی تولید شده توسط موتور دیگر به چرخ ها نمی رسد و خودرو حرکت نمی کند.

بسیاری از راننده های خودروهای دنده اتومات معمولی از شتاب نگرفتن خودرو شاکی هستند و معتقدند رانندگی با دنده اتومات معمولی کسالت بار است. برای رفع این ایراد سیستم های CVT طراحی شدند.

تفاوت سیستم گیربکس CVT با سیستم اتومات معمولی این است که در سیستم گیربکس اتوماتیک درگیر شدن چرخ دنده ی خورشیدی و سیاره ‌ای و چرخ دنده رینگی، نسبت دنده‌ ها را بوجود می آورد. اما در جعبه دنده‌های CVT از موارد مذکور استفاده نمی شود و تکنولوژی متفاوتی دارد؛ در سیستم انتقال قدرت گیربکس CVT اجزایی بکار رفته است؛ پولی ورودی و خروجی و تسمه ای از جنس فلز یا پلاستیک مثال هایی از این اجزاست. هرکدام از این پولی‌ها (ورودی و خروجی) از دو مخروط تشکیل شده‌اند که این مخروط‌ ها می‌ توانند در راستای یک محور حرکت کنند؛ ممکن است براثر گذشت زمان و یا فرسایش به دلیل اصطکاک، گیربکس شما دچار اشکال شود و یا نیاز باشد قطعه ای ترمیم و یا تعویض گردد. تعمیرات و یا تعویضاتی که مد نظر ماست پیچیدگی خاص خود را دارد و شخص عادی در برطرف کردن ایراد ایجاد شده در گیربکس ناتوان است؛ زیرا این کار نیاز به تخصص و مهارت دارد. در تعمیرگاه گیربکس CVT متخصصان با دانش و مهارتی که دارند جعبه دنده های CVT را تعمیر و یا قطعاتشان را تعویض می کنند.

بیشتر بدانید!  گیربکس AL4 برای خودروهای پژو ، سیتروئن C5، تندر،ساندرو
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک CVT با تجهیزات پیشرفته و هزینه مناسب
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک CVT با تجهیزات پیشرفته و هزینه مناسب

نحوه عملکرد تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک CVT

متخصصان در تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک CVT با استفاده از دانش کافی در زمینه جعبه دنده ها و سیستم انتقال قدرت و با دقت و مهارت بالا و انجام انواع تست ها بعد از تعمیر این نوع از گیربکس ها تلاش دارند خدمات مطلوبی را در جهت رضایت مشتری ارائه کنند. استانداردهایی نیز در این زمینه تدوین شده است که می توان با استفاده از آن به بهتر شدن کیفیت خدماتی از قبیل تست عملکرد، شستشو، تعویض و یا مونتاژ قطعات گیربکس کمک کرد. همچنین شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر راجع به خرابی های رایج در گیربکس های اتوماتیک به مطالعه مقاله << تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک >> بپردازید.

تجهیزات تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک CVT

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک CVT علاوه بر نیروی انسانی خبره، نیاز به تجهیزات پیشرفته در جهت بهبود کیفیت خدمت نیز دارد تا خطاهای انسانی را کم و دقت و ظرافت تعمیرات را بالا ببرد. اگر بخواهیم چند مثال در مورد این تجهیزات به کار ببریم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • دستگاه های برش
  • پرس حرارتی
  • وسایل شستشوی التراسونیک
  • واتر جت
  • سند بلاس
  • تست تور کانورتر
  • تجهیزات های شبیه سازی و تست ساعت گیربکس
  • تجهیزات شبیه ساز عملکرد موتور و تست گیربکس
  • و …

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک CVT در ایران

اخیرا یکی از شرکت های خودرو سازی ایرانی از تکنولوژی CVT در ساخت خودرو های خود استفاده می کند اما با این وجود بیشتر خودرو هایی که در ایران گیربکس CVT دارند وارداتی و خارجی اند؛ با ورود خودرو های با سیستم گیربکس CVT به ایران تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک CVT نیز در ایران شایع شد. شعب مختلفی از این تعمیرگاه ها به خصوص در کلان شهر ها و حتی شهرستان های دیگر وجود دارند.

بیشتر بدانید!  نمایندگی گیربکس اتومات

در زیر لیستی از خودرو های خارجی که گیربکس CVT دارند را مشاهده می کنید:

  1. LHD(Lexus)
  2. SECVT(Suzuki)
  3. M-CVT(Nissan)
  4. VTI(GM)
  5. Lineartronic (Subaru)
  6. Multitronic (Audi)
  7. CVT (Jeep)
  8. CVT (Honda)
  9. CVT (Mitsubishi)
  10. و ….

تعمیر در تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک CVT با هزینه ی مناسب

مسئله هزینه در کنار کیفیت خدمت از معضلات همگان می باشد. مشتری انتظار دارد علاوه بر این که جعبه دنده و گیربکس ارائه شده مرغوب باشد و عمر بیشتری داشته باشد، پول کمتری را برای آن پرداخت کند. البته به علت تقاضاهای متفاوت و گسترده ای که وجود دارد هم اجناس بی کیفیت ولی ارزان در بازار یافت می شود و هم جنس های با کیفیت با قیمتی بالاتر. حق انتخاب با خود شماست.

ممکن است در تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک CVT به منظور جلب اطمینان شما از طرف شرکت ساخت قطعات خودرو گارانتی هایی با مدت زمان های متفاوت ارائه گردد.

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک CVT با تجهیزات پیشرفته و هزینه مناسب
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک CVT با تجهیزات پیشرفته و هزینه مناسب

نحوه ی پیدا کردن تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک CVT

اگر گیربکس شما ایراد فنی دارد و نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات گیربکس وجود دارد می بایست تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک CVT نزدیک به خانه یا محل کار را پیدا کنید. بدین منظور می توانید از موتور های جستجو در فضای اینترنت و یا از طریق پرسش محلی تعمیرگاه و یا تعمیرکار مناسب را پیدا کنید.