تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک اپتیما - مجموعه خدمات ارائه شده

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک اپتیما – مجموعه خدمات ارائه شده

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک اپتیما ، اپتیما در سال 2000 زیر نظر طراحان خبره شرکت کیا موتورز طراحی و سپس روانه بازار شد. با ورود این خودرو به بازار با تمامی امکانات و قابلیت هایی که در خود جای داده است. خیلی زود شاهد استقبال عموم افراد قرار گرفت. تا از امکانات و قابلیت های فراوان آن نهایت استفاده و بهره لازم را ببرند. به همین دلیل می توان این خودرو را جزء کلاس خودروهای سدان لوکس جای داد.

اما با وجود تمامی این امکانات  این مسئله را نباید نادیده گرفت، که هیچ گونه عیب و ایرادی در این خودرو بروز نمی یابد. و نمی توان شاهد تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک اپتیما در سطح شهرهای مختلف به منظور تعمیر گیربکس و یا تعمیرات مربوط به خودروی مورد نظر بود. بنابراین با ورود این خودرو به ایران و استقبال مردم از آن در سطح شهرهای مختلف تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک اپتیما نیز دایر گردد.

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک اپتیما

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک اپتیما

 مسائل مربوط به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک اپتیما

خودرو اپتیما نیز به مانند برخی از خودروهای جدید و مد روز دنیا از گیربکس یا جعبه دنده اتوماتیک بهره می برد. به این صورت که جعبه دنده این خودرو به مانند سایر خودروهای دیگر به صورت دستی نیست. همین مسئله باعث  تغییراتی اساسی در این خودرو شده است. برای اطلاعات بیشتر راجع به گیربکس ها میتوانید به مقاله << تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک >> رجوع کنید.

تعمیرکاران باید به شکل حرفه ای ضمن اینکه تفاوت موجود میان گیربکس اتوماتیک را با جعبه دنده های معمولی میدانند . باید به طور کامل روی تعمیرات مربوط به گیربکس اتوماتیک تسلط کامل را داشته باشند. در خصوص یک تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک اپتیما باید نکات و مسائل مربوط به آن ها را به طور کامل در نظر داشت. که عبارتند از:

1- تضمین کار

یک تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک اپتیما باید به مشتریان خویش تضمین کار خود را بدهد. تا به بهترین نحو ممکن تعمیر و پیش از آن تشخیص عیب نهفته در گیربکس را بفهمد. و بدین ترتیب هر یک از مشتریانی که پا در تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک اپتیما می گذارند، بدون هیچ گونه نگرانی و استرسی در این خصوص خودروی خویش را در اختیار آنان بگذارند. تعمیرکاران مجرب و کارشناس با تسلط کامل مشکلات گیربکس خودروتان را برطرف کنند.

 

2- هزینه های مقرون به صرفه

در کنار کیفیت و کارایی که در خصوص تعمیر گیربکس اتوماتیک اپتیما باید وجود داشته باشد. تعمیرکاران باید هزینه های مقرون به صرفه ای برای تعمیرات گیربکس اتوماتیک پیشنهاد بدهند. که این هزینه مقرون به صرفه لازمه اش سرویس به موقع گیربکس ها است. پس برای داشتن هزینه های مقرون به صرفه در تعمیرات گیربکس خودروتان سرویس و

بیشتر بدانید!  تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک آزرا - تعمیرگاه کاربلد آزرا

3- تعویض روغن گیربکس

یک تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک اپتیما باید پیش از هر چیزی در خصوص تعویض روغن گیربکس آموزش های اولیه ای را به تعمیرکاران خود بدهد. چرا که این مورد از جمله مسائلی می باشد که می بایست به منظور جلوگیری به عمل آوردن از هر گونه عیب و ایرادی هر چند وقت یک بار صورت گیرد. به همین علت شایسته است که کار تعویض روغن گیربکس را به دست افراد توانمند و خبره ای سپرد که آن ها می توانند بر حسب توانایی ها و تجربه هایی که در این زمینه دارند؛ این کار را در دوره زمان بندی خاص خود به خوبی صورت بخشند.

4- بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا

با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا یک تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک می تواند نسبت به سایر تعمیرگاه های دیگر متمایز گردد تا بدین ترتیب بتواند با بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته و مطرح همسو با پیشرفت های روز دنیا کلیه مراحل مربوط به تعمیرات اساسی گیربکس اتومات خودرو شما را تعمیر نموده و خودروی شما را درست به مانند روز نخست خود تحویل شما بدهند. بنابراین هر چقدر یک تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک بتواند از بهترین قطعات موجود و تکنولوژی های برتر استفاده به عمل آورد؛ می تواند اطمینان شما را نیز دربرداشته باشد.

 انجام سرویس های دوره ای

به منظور آن که خودروی شما کمتر در معرض آسیب واقع شود؛ بهتر است نسبت به سرویس های دوره ای آن اهتمام ورزیده و در موعد مقرر نسبت به تعویض روغن آن مبادرت ورزید. انجام این سرویس های دوره ای سبب می شود که کمتر نیاز به یک تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک به منظور تعمیرات اساسی و تخصصی در خصوص این خودرو داشته باشید. به طور میانگین در نظر داشته باشید که در صورت استفاده و کارکرد بین 20 تا 60 هزار کیلومتر از خودروی خویش نسبت به تعویض روغن گیربکس آن و سرویس های دوره ای خودروی خویش اقدام کنید.

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک اپتیما

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک اپتیما

 خدمات ارائه شده در دفتر تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک اپتیما

تا پیش از این ذکر شد که هر چقدر شما نسبت به خودروی خویش رسیدگی اعمال کنید و نسبت به سرویس های دوره ای آن اهتمام ورزید؛ کمتر به تعمیرات اساسی موجود در یک تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک اپتیما نیاز پیدا خواهید کرد. ولی به طور کلی بنا به دلایل بسیار زیاد ممکن است در بازه زمانی و فواصل مختلف زمانی پای خودروی شما هم به یک تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک باز شود. در این صورت بهتر است به یک تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک حرفه ای با کادر مجرب رهسپار شوید که ارائه کننده خدماتی نظیر زیر می باشد:

  • بازدید فنی و کارشناسی رایگان به مشتری
  • تعویض فیلتر روغن و تعویض روغن موتور
  • برطرف نمودن سر و صدای موجود در خودروی شما
  • تعمیرات مربوط به ساعت گیربکس
  • تعمیرات توربین و برطرف نمودن تقه تعویض دنده ها و گاز هرز
  • برطرف نمودن مشکل از بین رفتن چرخ دنده های گیربکس
  • برطرف نمودن و تعمیر مشکل استفاده نامناسب از گیربکس
  • تعویض گیربکس با بهره گیری از تجهیزات روز
  • سعه صدر داشتن تعمیرکاران و دقت عمل و تسلط زیاد روی کار
  • مشتری مداری و برطرف نمودن نیازهای تمامی مشتریان خویش
  • استفاده از خودروبر به صورت رایگان
  • پست سفارشی کالای مورد نظر در شهر و دیار شما در صورت لزوم
  • بهره گیری از کادری مجرب و کارکشته در زمینه گیربکس اتوماتیک
بیشتر بدانید!  لوازم یدکی گیربکس اتوماتیک

 

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک اپتیما

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک اپتیما

 جمع بندی نهایی در خصوص تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک اپتیما

در پایان باید در نظر داشت که جعبه دنده یا گیربکس موجود در خودروی اپتیما به صورت اتوماتیک می باشد که با مدل های جعبه دنده به صورت دستی به کار گمارده شده در سایر دستگاه های دیگر به طور کلی متفاوت می باشد و ساختاری متمایز از آن ها را دارد. همین مسئله سبب شده است تا آموزش های لازم را در دفاتر تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک اپتیما داده شود تا آن ها بتوانند ضمن ایجاد تمایز میان گیربکس های دستی و اتوماتیک موجود در خودروهای مختلف کلیه مراحل مربوط به تعمیرات گیربکس های موجود در خودروها را بدانند و نیاز مشتریان خویش را در این زمینه برطرف نمایند.

با توجه به شیوع این خودرو در جای جای کشورمان خوشبختانه ما امروزه شاهد دایر گرداندن دفاتر تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک اپتیما بسیار زیادی هستیم که آموزش های اولیه را در این زمینه دیده اند و امروزه می توانند با بهره گیری از نیروی تخصص و تجربه خود در این زمینه انواع تعمیرات ریز و درشت مربوط به جعبه دنده خودروهای با گیربکس اتوماتیک را نیز به مانند گیربکس های دستی به خوبی صورت بخشیده تا بدون هیچ گونه مشکلی پس از عیب یابی مشکل به وجود آمده در خودروی شما بتوانند با توجه به خدمات منحصر به فردی که در دفاتر تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک صورت می بخشند؛