تعمیرگاه تخصصی 206 غرب تهران

تعمیرگاه تخصصی 206 غرب تهران

تعمیرگاه تخصصی 206 غرب تهران، تمام مشکلات مربوط به خودرو پژو ۲۰۶ بررسی و رفع ایراد میشود. تعمیرگاه تخصصی پژو ۲۰۶ غرب تهران واقع شده است. در این تعمیرگاه مجاز پژو ۲۰۶ که در واقع یک کلینیک تخصصی پژو ۲۰۶ می باشد انواع خدمات عیب یابی و تعمیر پژو ۲۰۶ انجام میشود. در این مطلب سعی میشود نکات تخصصی تری در مورد تعمیر تخصصی پژو ۲۰۶  و تعمیر گیربکس آن بیان کنیم. شکی نیست که با افزایش دانش و اگاهی نسبت به خودرو میتوان بهتر از ان مراقبت و نگهداری نمود.

بهترین تعمیرگاه تخصصی ۲۰۶ در غرب تهران

از جمله خدمات این مرکز تخصصی ۲۰۶ در غرب تهران میتوان به خدمات تخصصی برق ۲۰۶ توسط بهترین تعمیر کار برق ۲۰۶ اشاره نمود. تعمیرگاه تخصصی ۲۰۶ توانسته با تجربه بالای تعمیرکاران و کیفیت و سرعت عمل بالای انها بهترین تعمیرگاه ۲۰۶ در غرب تهران از جمله تعمیرات تخصصی برق پژو ۲۰۶ باشد. یک تعمیرکار تخصصی گیربکس اتومات پژو ۲۰۶ باید در دجه اول به کار خود عشق و علاقه داشته باشد تا بتواند مشکلات مربوط به خودروهای مشتریان را با ظرافت و توان و عملکرد بالا و با کیفیت مناسب و سرعت عمل خوب برطرف نماید. تعمیرکار حرفه ای در این زمینه باید از توانایی و دانش و تجربه کافی در زمینه مکانیک و موتور خودرو پژو ۲۰۶ نیز داشته باشد

تعمیرگاه تخصصی پژو ۲۰۶ غرب تهران

در برخی موارد شاهد این هستیم که مثلا گیربکس دچار ایرادها و عیب هایی میشود که اگر تعمیرکار گیربکس ۲۰۶ در خصوص مکانیک موتور خودرو ۲۰۶ و سایر قطعات و قسمت ها دانش و تجربه نداشته باشد نمیتواند به خوبی روی تعمیر گیربکس پژو ۲۰۶ مانور دهد بنابراین لازم است که در سایر موارد نیز تخصص و تجربه لازم را داشته باشد. در تعمیرگاه تخصصی ۲۰۶ میتوانید از یک تعمیرکار حرفه ای پژو 206 برای حل مشکل ماشین تان کمک بگیرید.

تعمیرکار یک تعمیرگاه تخصصی ۲۰۶ باید آموزش های لازم را علاه بر تجربه دیده باشد و ضمن اینکه از دانش تئوری و علمی کافی برخوردار باشد در این زمینه آموزش تخصصی و علمی نیز گذرانده باشد تا بتواند در شناسایی عیب خودرو پژو ۲۰۶ از تسلط کافی برخوردار شود زیرا عیب یابی اولین بخش تعمیر و یکی از مهمترین مراحل آن است.

 

مشکل عدم تعویض دنده گیربکس اتوماتیک خودرو پژو ۲۰۶ چیست؟

اگر گیربکس اتوماتیک پژو ۲۰۶ در یک دنده کند علت های مختلفی می تواند داشته باشد. در حالت نرمال گیربکس اتومات پژو ۲۰۶ دنده را با ایجاد تناسب بین سرعت و میزان فشار راننده به پدال گاز عوض مینماید. حال در صورتی که با تغییر سرعت مثلا با افزایش سرعت این اتفاق به خوبی حاصل نشود.
این مشکل می تواند چندین حالت داشته باشد که بیان می کنیم: در هر حالت در تعمیرگاه تخصصی ۲۰۶ غرب تهران این ایراد را براحتی برایتان برطرف می کنیم. همچنین میتوانید برای اطلاعات بیشتر درباره گیربکس ها به مطالعه مقاله << تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک >> بپردازید.

بیشتر بدانید!  تعمیرکار گیربکس اتوماتیک پژو، تندر، ساندرو
تعمیرگاه تخصصی 206 غرب تهران
تعمیرگاه تخصصی 206 غرب تهران

۱- با افزایش سرعت گیربکس اتومات تعویض دنده را انجام نمیدهد و در دنده ۱ باقی بماند

گیربکس اتومات بشدت به دما واکنش نشان می دهد و به دمای بالا حساسیت نشان می دهد.
افزایش دما میتواند به یکی از علت های زیر رخ دهد:

  1. رانندگی پژو ۲۰۶ در شیب زیاد روبه بالا و ترافیک سنگین.(خاموش کردن پژو ۲۰۶ و خنک نمودن)
  2. اشکال در سیستم خنک کننده موتور (می تواند به موتور و گیربکس آسیب بزند که در تعمیرگاه تخصصی ۲۰۶ قابل حل است)
  3. کاهش سطح بالایی مایع خنک کننده در رادیاتور (می تواند به موتور و گیربکس آسیب بزند)
  4. انسداد فیلتر گیربکس و عدم گردش روغن در گیربکس در نتیجه افزایش دما (راه حل: تعویض روغن گیربکس)
  5. درصورت افزایش دما در غیر از موارد فوق باید مشکل از طریق دیاگ و توسط تعمیرکار تخصصی ۲۰۶ بررسی شود.

انواع خنک کننده رادیاتور گیربکس اتوماتیک خودرو پژو ۲۰۶

  1. نوع معمولی مختص مدل های تولیدشده سال ۸۵ و قبل از ۸۵
  2. نوع پهن یا ضخیم مختص مدل های تولید شده سال ۸۶ و بعد از ۸۶

دلیل اینکه افزایش دما برای گیربک های اتومات مدل های تولیدشده سال ۸۶ و بعد از ان اتفاق می افتد این است که از گیربکس اتوماتیک AL4 و خنک کننده پهن استفاده می نماید که کارایی و عملکردبهتر در کاهش دمای گیربکس دارد. برای راهنمایی بیشتر می توانید با تعمیرگاه تخصصی ۲۰۶ غرب تهران تماس بگیرید.

۲- گیربکس اتوماتیک خودرو پژو ۲۰۶ در دنده ۳ گیر کند

وقتی گیربکس اتوماتیک خراب شود در هر دنده ای که قرار داشته باشد گیر می کند در اصطلاح تعمیرکاری به این حالت گیرکردن گیربکس در دنده اضطراری می گویند و دنده ای که گیربکس در ان قرار داشته را دنده اضطراری می گویند! به کمک این دنده میتوان خدرو پژو 206 را تا تعمیرگاه تخصصی 206 هدایت کرد! برای خودرو پژو 206 با گیربکس َAL4 معمولا دنده ۳ دنده اضطراری است! علت این مشکل می تواند موارد زیر باشد:

  • روغن گیربکس بی کیفیت و نامناسب یا فاسد و از بین رفته
  • افزایش دمای بیش از اندازه قطعات داخلی گیربکس اتوماتیک
  • افزایش دما موتور و یا گیربکس در سربالایی
بیشتر بدانید!  یافتن بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ال 90

۳- عدم تاثیر پدال گاز گیربکس در حالت D

اگر خودرو در حالت D یا R ویا M باشد و گاز دادان پدال گاز تاثیری نداشته باشد یا به اصطلاح تعمیرکاران گاز هرز بخورد دلیل ان میتواند موارد زیر باشد:

  • انسداد فیلتر روغن گیربکس (راه حل: تعویض فیلتر). در حالت گرفتگی فیلتر با خاموش و مجددا روشن کردن ، خودور می تواند مقدار کمی حرکت کند اما باز هم گاز هرز میخورد و گاز دادن تاثیری نخواهد داشت.
  • باند یا کلاچ گیربکس خراب شود. دلیل ان نیز میتواند عدم استفاده صحیح از خودرو باشد.

۴- تغییرنکردن دنده با تغییر لیور یا همان دسته دنده اتومات

وقتی لیور را در وضعیت D قرار دهید ولی نمایشگر دنده و گیربکس فرمان را اجرا نکنند! این مورد اتفاق می افتد. اما جای نگرانی نیست! زیرا در تعمیرگاه تخصصی ۲۰۶ غرب تهران این ایراد براحتی قابل حل است! دلیل آن نیز میتواند موارد زیر باشد:

  • خرابی سلکتور (Selector) یا سوئیچ چند منظوره گیربکس. این مورد بیشتر به علت تماس مستقیم با آب رخ میدهد مواردی چون تعویض آب رادیاتور یا موتورشویی ، کارواش ، هواگیری خنک کننده و … میتواند علت باشد.
  • از بین رفتن و قطع یک یا چند پین از سوکت سلکتور (Selector) در اثر کثیفی

سخن پایانی و جمعبندی تعمیرگاه تخصصی ۲۰۶

اگر قصد دارید که سرویس خودرو ۲۰۶ خود را به یک تعمیرگاه تخصصی ۲۰۶ واگذار کنید باید توجه داشته باشید که تعمیرکار مدنظر علاوه بر تجربه کافی از دانش تخصصی لازم برخوردار باشد. در این مطلب سعی شد تا نکاتی تخصصی برای افزایش دانش شما در خصوص تعمیر خودرو پژو ۲۰۶ ذکر کنیم تا علاوه بر افزایش دانش تئوری شما بتوانید از خودرو ۲۰۶ شناخت بهتری داشته باشید. تعمیرگاه تخصصی ۲۰۶ در غزب شهر تهران بصورت کاملا تخصصی آماده رفع ایرادات و مشکلات تخصصی پژو ۲۰۶ می باشد.

اگر ساکن محله باغ فیض تهران هستید و خودرو ۲۰۶ دارید که نیاز به تعمیر و یا خدمات در زمینه گیربکس اتوماتیک یا سایر موارد داشته باشد می توانید به تعمیرگاه تخصصی ۲۰۶ برای تعمیر گیربکس اتومات مراجعه کنید! باغ فیض یکی از مناطق و محله های واقع در شمال غرب تهران است! در تعمیرگاه تخصصی ۲۰۶ خدمات و سرویس دهی به این منطقه نیز انجام میشود.

باغ فیض از لحاظ جغرافیای شهری شهر تهران :

  • از جنوب به بزرگراه شهید حکیم
  • از شمال به بزرگراه همت از غرب به بزرگراه ستاری
  • از شرق به بزرگراه اشرفی اصفهانی

محدود می‌شود.