آشنایی با تعمیرگاه تخصصی i40

آشنایی با تعمیرگاه تخصصی i40

تعمیرگاه تخصصی i40 ، قبل از هر توضیحی درباره تعمیرات این خودرو به  مروری بر تاریخچه این خودرو میپردازیم. خودروی هیوندای آی 40 توسط یک تیم اروپایی طراحی شده است. این خودرو که یک خودروی کره‌ای است، برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ تولید شده است. خودرو هیوندای آی 40 دارای دو نوع سدان و استیشن واگن است. که هر دو مورد آن در توسط شرکت آسان موتور تولید و عرضه می ‌شود. خودروی هیوندای آی 40 دارای دو موتور است. که حجم هر یک از این موتور ها دارای حجم ۲ لیتر و دارای قدرت ۱۷۷ اسب بخار است. و دارای گیربکس اتوماتیک شش ساعته نیز می باشد. در نتیجه تعمیر گیربکس این خودرو پیچیده است. ولی اگر در زمان مناسب سرویس این خودرو صورت بگیرد. نیازی به تعمیرات گیربکس نیست.

علاوه بر مشخصات فنی ذکر شده در بالا، خودروی هیوندای آی 40 دارای بدنه ای از جنس فولاد بسیار سخت و محکم است. مخصوصا این فولاد در قسمت قفل درب ها و در قسمت بازوهای قاب در شیشه ی جلوی خودرو هیوندا مورد استفاده قرار گرفته است که سبب استحکام این خودرو در هنگام سرقت و محافظت از جان سرنشینان می شود. همچنین فولاد به کار رفته در قسمت درب ها مانع از سرقت اتومبیل می شود.

مزیت تعمیرگاه تخصصی i40 نسبت به تعمیرگاه های عمومی

تعمیرات خودرو هیوندا به دو بخش تعمیرات عمومی و تعمیراتی که همراه با عیب یابی هستند، تقسیم می شود. در نتیجه تعمیرگاه ها نیز دو دسته هستند.

  • تعمیرگاه های عمومی (در این تعمیرگاه ها تعمیر کلیه ی ماشین ها صورت می گیرد.)
  • تعمیرگاه های تخصصی ( در تعمیرگاه های تخصصی کار تعمیر یک خودرو به صورت تخصصی صورت می گیرد، مثل تعمیرگاه تخصصی پراید، پژو، هیوندا و … )

وضعیت تعمیر خودرو هیوندای آی 40 در تعمیرگاه تخصصی i40 به این صورت است. که به دلیل تکرار یک عیب در یک خانواده از ماشین ها، سرعت عیب‌ یابی افزایش پیدا می‌کند. در صورت مشاهده ی یک مشکل در خودرو، به دلیل تخصص تعمیرکاران و متخصصان در حوزه ی مربوط به آن خودروی خاص ، عیب ها سریعا شناسایی می ششوند و تعمیر قطعه و در صورت نیاز تعویض قطعه به سرعت و با کیفیت صورت می گیرد.

بیشتر بدانید!  تعمیرگاه تخصصی i20 - معرفی خدمات ارائه شده در این تعمیرگاه

در تعمیرگاه تخصصی i40 سرعت عیب یابی بالاست و قطعه مورد نظر به سرعت تعمیر یا تعویض می شود می‌شود و برای قطعاتی که امکان تعویض آن از طرف کمپانی سازنده آن خودرو وجود ندارد، باید کل مجموعه مربوط به قطعه تعویض گردد. این کاربا جایگزین کردن قطعات اصل به جای قطعات معیوب در تعمیرگاه تخصصی i40 انجام می شود.

در تعمیرگاه تخصصی i40 سرویس دوره ای خودرو هیوندای آی 40 انجام می ‌شود. علاوه بر این ها قطعه یابی به سرعت و با دقت انجام می شود. قطعه ی مورد نظری که نیاز به تعویض دارد، تعویض شده و قطعات جایگزین با بهترین کیفیت می تواند مورد استفاده قرار گیرند. سرویس دوره ای خودروی هیوندای آی 40 در تعمیرگاه تخصصی i40 کمک می کند تا از بروز خرابی های احتمالی در آینده جلوگیری شود. همچنین برای اطلاعات بیشتر درباره گیربکس های اتومات میتوانید به مقاله << تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک >> رجوع کنید.

تعمیرگاه تخصصی i40

تعمیرات مربوط به آیسیو در تعمیرگاه تخصصی i40

تعمیرگاه تخصصی i40 خدمات زیر را در زمینه آیسیو ارائه می کند. این خدمات شامل کلیه ی تعمیرات تخصصی نرم افزاری و سخت افزاری می باشد:

  • تعمیر و پیدا کردن عیب های مربوط به سنسور خودرو هیوندای آی 40 که می‌تواند شامل :
    سنسور فشار هوا، سنسور مربوط به سرعت خودرو هیوندای آی 40، سنسور مربوط به دور موتور، سنسور دمای هوا، سنسور دمای خنک کننده، سنسور اکسیژن ، سنسور موقعیت میل سوپاپ و …
  • تعمیر و پیدا کردن عیب های مربوط به عملگرها: عملگرها شامل دیاگ، تعمیرات مربوط به انژکتور ها ، شیر برقی کنیستر ، گرمکن، عیب یابی و رفع خطاهای مربوط چراغ چک خودرو، استپر موتور، پمپ بنزین، تعمیرات مربوط به مویل و رله دوبل
  • تعمیر پیدا کردن عیب های مربوط به سیستم سوخت رسانی شامل رگلاتور، ریل و فیلتر سوخت، وایر شمع، تعمیر و پیدا کردن عیب های مربوط به شمع خودرو هیوندای که در تعمیرگاه تخصصی صورت می گیرد.
  • تعمیر و پیدا کردن عیب های مربوط به سیستم هوا رسانی
  • تعمیر و پیدا کردن عیب های مربوط به سیستم جرقه زنی
  • تعمیر و پیدا کردن عیب های مربوط به کلید و ریموت و سوئیچ خودروی هیوندای آی 40
  • تعمیر برد و یونیت خودرو هیوندای آی 40
بیشتر بدانید!  فروشگاه لوازم و قطعات گیربکس اتوماتیک کیا و هیوندای

 

خدمات ارائه شده در تعمیرگاه تخصصی i40

از دیگر خدمات ارائه شده در تعمیرگاه تخصصی i40 پیدا کردن عیب های مربوط به صداگیری خودرو، ریمپ ecu برنامه ریزی یونیت، ایربگ، تعمیر و تعویض ایربگ و … می باشد.

همچنین توسط برخی از تعمیرگاه های تخصصی آی 40 دوره های آموزشی شامل تعمیرات آی سی یو، تعمیر کیلومتر و تعمیر ریمپ و … صورت می گیرد.

کلیه تعمیرات تخصصی که در تعمیرگاه تخصصی برای اتومبیل هیوندای آی 40  انجام می شود، شامل تعمیرات در مجموعه سیم کشی خودرو هیوندای آی 40 به شرح زیر است.

  • تعمیرات برق
  • تعمیرات و تعریف ریموت، سوییچ و کلید
  • تعمیرات مربوط به سنسور های خودروی هیوندای آی 40
  • تعمیرات در زمینه ی یونیت های هیوندای در تعمیرگاه تخصصی i40
  • تعمیرات ایربگ و تعویض و آن
  • تعمیر تخصصی آی سی یو
  • نصب شیفتر دنده
  • نصب دوربین عقب و جلو
  • نصب رادار نقطه کور
  • تعمیر رادار نقطه کور
  • و …

 

کیفیت خدمات در تعمیرگاه تخصصی i40

تعمیر تخصصی انواع اتومبیل هیوندا با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می شود. این عیب یابی به سرعت انجام می شود. و کار تعمیر با دقت بالایی صورت می‌گیرد. و قطعات سالم جایگزین قطعات معیوب و خراب می شوند. تعمیرگاه تخصصی i40 کلیه مشکلات خودرو هیوندای آی 40 که شامل مشکلات برقی، الکترونیک، مکانیکی و یا مشکلات مربوط به گیربکس اتوماتیک این خودرو هست، به صورت دقیق و تخصصی عیب یابی می شوند. قطعات مورد نظر در صورت امکان تعمیر و یا قطعاتی که امکان تعمیر ندارند تعویض می شوند و این کار کار با هزینه ی ارزان و مناسب توسط بهترین متخصصان و تعمیرکاران انجام می شود.